احضار ناگهانی ۲ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی

تهران (پانا) - به‌دنبال تمرین نکردن بازیکنان پرسپولیس در دو روز گذشته کمیته انضباطی این باشگاه دست به‌کار شده و دو بازیکن را دعوت کرده است.

کد مطلب: ۱۳۲۵۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد
احضار ناگهانی ۲ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی

تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس با اتفاقات عجیبی همراه بود و سرخ‌پوشان که به رفتارهای مدیرعامل باشگاه معترض بودند به دو گروه تقسیم شدند.

بعد از دو روز تعطیلی و اعتصاب بازیکنان، در نهایت امروز تعدادی از بازیکنان جوان و بازیکنان خارجی حاضر به تمرین شدند اما بازیکنان قدیمی که از این باشگاه طلب داشتند تمرین نکردند. این در حالی است که کریم باقری و سیدجلال حسینی دو مربی پرسپولیس هم که از این باشگاه طلبکار هستند هم در تمرین شرکت نکردند.

در حالی که بازیکنان پرسپولیس منتظر توجه از سوی مدیرعامل باشگاه بودند تا بتوانند مشکلات خود را به گوش او برسانند اما رضا درویش بدون توجه به شرایط موجود راهی قطر شد تا جام‌جهانی را از نزدیک تماشا کند. در کنار این مسائل، یک تماس تلفنی از سوی درویش با یحیی گل‌محمدی و کلماتی که او علیه بازیکنان به کار برده باعث ناراحتی بسیار زیاد اعضای تیم پرسپولیس شده و حالا کار به جایی رسیده که به نوعی این تیم دو تکه شده است.

در پی این مسأله در اقدامی عجیب به امید عالیشاه و کمال کامیابی‌نیا دو کاپیتان تیم پرسپولیس از سوی کمیته انضباطی نامه داده شده تا فردا پاسخگوی تمرین نکردن کل بازیکنان باشند و این در حالی است که به گفته بازیکنان پرسپولیس، تمرین نکردن سرخ‌پوشان در دو روز گذشته یک تصمیم جمعی بوده و مشخص نیست که آیا کمیته انضباطی پرسپولیس بازیکنان دیگری را هم به زودی به این کمیته دعوت می‌کند یا نه.

این اتفاق در حالی رخ داده که در روزهای اخیر زمزمه‌هایی مبنی بر برخورد درویش با برخی از بازیکنان قدیمی پرسپولیس به گوش رسیده و به نظر می‌رسد پروژه کنار گذاشتن برخی از بازیکنان قدیمی در این تیم کلید خورده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار