وضعیت خریدوفروش آپارتمان ۶۰ متری + جدول؛

چرا سرمایه‌گذاران به سراغ آپارتمان‌های نقلی می‌روند

تهران (پانا) - به گفته یکی از مشاوران املاک تهرانی یکی از دلایلی که سرمایه‌گذاران حوزه مسکن به سراغ آپارتمان‌های کوچک متراژ می‌روند این است که این نوع مسکن‌ها، فرصت نقدشوندگی بالایی دارند.

کد مطلب: ۱۳۲۵۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
چرا سرمایه‌گذاران به سراغ آپارتمان‌های نقلی می‌روند

بررسی پانا از وضعیت خرید آپارتمان‌های کوچک‌متراژ در اواخر آبان ‌نشان می‌دهد که برای خرید یک آپارتمان 60 متری بسته به اینکه در کدام منطقه شهر تهران باشد از حدود 2 میلیارد تومان تا بیش از 7 میلیارد تومان باید هزینه کرد.

رضا رفاهی، یکی از مشاوران املاک تهرانی در گفت‌وگو با پانا درباره وضعیت خرید و فروش خانه‌های با متراژ کم گفت: «این روزها، آپارتمان‌های نقلی هدف سرمایه‌گذاری بسیاری از متقاضیان مسکن شده است. علت این است که این نوع واحدها فرصت نقدشوندگی بالایی دارند و همیشه متقاضی خرید دارند. به همین دلیل هر فردی که بخواهد در حوزه مسکن سرمایه‌گذاری کند در بدو امر به سراغ آپارتمان‌های کوچک‌مقیاس می‌آید.»

وی با بیان اینکه این روزها امن‌ترین راه حفظ سرمایه و ارزش پول خرید مسکن است، گفت: «در سال‌های اخیر عمده خریدوفروش‌هایی که در حوزه مسکن می‌شود به‌قصد سرمایه‌گذاری برای حفظ سرمایه است وگرنه جابه‌جایی و خریدوفروش مسکن برای سکونت دیگر مانند سابق رونق ندارد و علت این موضوع کوچک‌شدن سبد خانوارهاست.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار