آیین بزرگداشت سی‌امین دوره هفته کتاب و کتابخوانی در استان چهارمحال و بختیاری

شهرکرد (پانا) - آیین بزرگداشت سی‌امین دوره هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار در چهارمحال و بختیاری با تجلیل از برگزیدگان و با حضور پرشور مردم و مسئولان ارشد استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۵۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد
آیین بزرگداشت سی‌امین دوره هفته کتاب و کتابخوانی در استان چهارمحال و بختیاری

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، آیین بزرگداشت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار با حضور غلامعلی حیدری، استاندار و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی استان؛ احمد راستینه، نماینده مردم شهرستانهای شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی و رییس مجمع نمایندگان استان؛ احمد فرهادی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و جمعی از مسئولان کتابداران، هنرمندان، نخبگان و فعالان حوزه کتاب استان چهار محال و بختیاری برگزار شد.

در این آیین از کتابخوانان برتر، منتخبین راه یافته به مرحله منطقه ‌ای دوسالانه قصه‌گویی، کتابخانه های برتر، کتابداران برتر، انجمن های برتر کتابخانه های عمومی و کتابداران برتر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تجلیل به عمل آمدکه در این میان شهرستان بن نیز خوش درخشید .

گفتنی است حبیب لایق ،کتابدار کتابخانه شهدای بن به عنوان کتابدار برتر نهادی و زهره کریمی به عنوان مسئول برتر کتابخانه نهادی معرفی و تجلیل شدند.

هم چنین زهرا بهارلویی مسئول کتابخانه عمومی شهر یانچشمه و فاطمه آذری از اعضای کتابخانه شهدا ومربی مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بن در جمع برگزیدگان راه یافته به مرحله منطقه ای دوسالانه قصه گویی وخیرالنسا امانی از کانون کریم آل طاها بن و زهرا نادری از کانون علم الهدی بن نیز به عنوان کتابداران برتر کتابخانه های کانون های مساجد معرفی و تقدیر شدند.

خبرنگار دانش آموز: غزل علی بیگی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار