ترافیک نیمه‌سنگین در ۲ محور مواصلاتی

تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک نیمه‌سنگین در دو محور مواصلاتی کشور خبر داد و پنج محور دارای بیشترین تردد در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۴۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد
ترافیک نیمه‌سنگین در ۲ محور مواصلاتی

سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر و برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور ترافیک در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا، آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و محور شهریار - تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس نیمه سنگین است. در دیگر محورهای کشور تردد روان گزارش شده و هیچ مشکل و گره ترافیکی خاصی وجود ندارد.

وی درباره محورهای دارای محدودیت تردد نیز گفت:‌ محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود، همچنین محورهای ریگان - ایرانشهر، لاسم - ارجمند و وازک - بلده نیز تا اطلاع بعدی مسدود است.

افزایش تردد در جاده‌های کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا همچنین درباره میزان تردد در جاده‌های کشور طی شبانه‌روز گذشته نیز گفت:‌ تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی و سامانه‌های ترددشمار نشان می‌دهد که ترددها در شبانه ‌روز گذشته نسبت به روز قبل‌تر خود ۴.۱ درصد افزایش داشته است. در این میان ساعات اوج تردد بین ۱۷ تا ۱۸ بوده و کمترین تردد نیز بین ساعات چهار تا پنج صورت گرفته است.

شیرانی درباره پنج محور دارای بیشترین تردد در شبانه‌روز اخیر نیز اظهارکرد: بیشترین تردد در آزادراه تهران - کرج انجام شده و پس از آن نیز لاین مقابل آن یعنی آزادراه کرج - تهران دارای بیشترین تردد بود. پس از آن آزادراه کرج - قزوین، آزادراه قزوین - کرج و محور قرچک - ری قرار داشتند.

وی درباره وضعیت جوی حاکم بر جاده‌های کشور نیز گفت:‌ گزارش‌ها حاکی از جوی آرام در تمامی جاده‌های کشور است. اما لازم است با توجه به اینکه در فصل سرما قرار داریم، رانندگان امکانات و تجهیزات لازم برای رانندگی در زمستان را به همراه داشته باشند و از سالم بودن برف‌پاک‌کن، سیستم گرمایشی و ... در خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

شیرانی با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز محورهای دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفرهای خود انتخاب کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار