نماینده مجلس دانش‌آموزی سیستان و بلوچستان:

انتخابات شورای دانش‌آموزی نماد مردم‌سالاری دینی و تربیتی

زاهدان(پانا) - نماینده مجلس دانش‌آموزی سیستان‌و‌بلوچستان در مراسم نمادین برگزاری انتخابات شوراهای دانش‌آموزی گفت انتخابات شوراهای دانش‌آموزی نمادی از مردم‌سالاری دینی و تربیتی در مدارس است.

کد مطلب: ۱۳۲۴۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات شورای دانش‌آموزی نماد مردم‌سالاری دینی و تربیتی

یگانه اکاتی، نماینده مجلس دانش آموزی در مراسم نمادین انتخابات شورای دانش آموزی آموزش و پرورش ناحیه ۲ گفت: شوراهای دانش آموزی نهادی صنفی مشورتی است و در امورات مربوط به تعلیم و تربیت در کنار مربیان و مسئولین آموزش و پرورش به عنوان مشاورینی امین ایفا نقش می کنند.

وی افزود: این انتخابات از سال ۱۳۷۶ در مدارس ایران برگزار شده و اهداف آن شامل مسئولیت پذیری، مشورت، تصمیم‌گیری و ایجاد روحیه اعتماد به نفس در دانش آموزان است.

نماینده مجلس دانش آموزی استان تصریح کرد: انتخابات شورای دانش آموزی نمادی است از مردم سالاری دینی و تربیتی که آینده‌سازان کشور در این انتخابات شرکت در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی را تجربه می‌کنند.

اکاتی با اشاره به فرمایشات رهبری درباره جوانان و نوجوانان، خاطرنشان کرد: محوری ترین مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب، جوانان هستند به گونه ای که مقام معظم رهبری ۴۱ بار کلمه جوان را در این بیانیه تکرار کرده اند و در ۷ توصیه اصلی، جوانان را مخاطب دانسته و حتی درباره سبک زندگی به جوانان سفارش می‌کنند که مسئولیت آن را به دوش بکشند، بر این اساس همه این فضا به عهده جوانان است، پس جوانان باید طبق سخنان رهبر عزیزمان برای ساختن ایران آباد تلاش زیادی کنند.

دانش آموز خبرنگار: یگانه علم زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار