رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس:

پانا، یک مدرسه فرهنگی و تربیتی برای دانش‌آموزان است

شیراز (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان فارس ضمن بازدید از روند برگزاری اولین دوره آموزش مقدماتی خبرگزاری پانا استان فارس در سال تحصیلی جدید، خبرگزاری پانا را به عنوان یک فضای تربیتی در آموزش پرورش معرفی کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۴۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد
پانا، یک مدرسه فرهنگی و تربیتی برای دانش‌آموزان است

مرتضی کریمی گفت: تفاوت پانا نسبت به سایر خبرگزاری‌ها، ضمن احترام به بقیهٔ خبرگزاری‌ها که رسالتشان انتقال اخبار است، این است که در پانا علاوه بر اینکه به دنبال انتقال و ارسال اخبار آموزش و پرورش به جامعهٔ مخاطبان مان هستیم یک پیوست فرهنگی تربیتی را هم در بر می‌گیریم.

وی در ادامه بیان کرد: پانا به عنوان یک مدرسه فرهنگی و تربیتی قرار داده شده تا دانش آموزان، معلمان و بقیه افرادی که در این فضا هستند به عنوان جامعه هدف باشند و نیز در این حوزه تربیتی رشد کنند.

وی در پایان تاکید کرد: اینکه می‌گوییم پانا به عنوان یک خبرگزاری فرهنگی و تربیتی شناخته شده به این دلیل است که ما در فضای آموزش و پرورش به دنبال روایت اخبار فرهنگی و تربیتی برای عموم دانش آموزان هستیم، پس نیازمند یک نگاه بی‌طرفانه‌ایم تا بتوانیم روایت کننده اخبار باشیم که دانش‌آموزان می‌توانند به وسیلهٔ آن درجه‌ای از رشد را طی کنند.

دوزه آموزشی خبرنگاری ویژه دانش‌آموزان ناحیه ۳ شیراز، با حضور بیش از یکصد نفر از دانش‌آموزان برگزار شد، خبرگزاری پانا هر ساله در راستای رسالت تربیتی و آموزشی خود، دانش‌آموزان بسیاری را آموزش می‌دهد و در سال گذشته بیش از ۴ هزار دانش‌آموز در دوره‌های خبرنگاری این خبرگزاری در فارس شرکت کردند.

دانش‌آموز خبرنگار: اسرا عرب شوفر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار