مدیرآموزش وپرورش منطقه کهریزک :

راهیان نور دانش‌آموزی به ایجاد پیوند عمیق نوجوانان با تاریخ دفاع مقدس کمک می‌کند

کهریزک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه کهریزک، گفت اردوهای‌ راهیان نور دانش‌آموزی می‌تواند‌ به ایجاد پیوند عمیق نوجوانان با تاریخ دفاع مقدس کمک کند.

کد مطلب: ۱۳۲۴۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
راهیان نور دانش‌آموزی به ایجاد پیوند عمیق نوجوانان با تاریخ دفاع مقدس کمک می‌کند

علی اصفهانی در جلسه‌ای که با حضور مدیران مدارس متوسطه پسرانه در سالن شهید ابراهیم هادی به منظور اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور برگزار شد اظهار کرد: بزرگترین رویداد فرهنگی کشور از حیث جمعیت شرکت‌کنندگان، اردوهای راهیان نور است؛ زیرا لازم است تا تلاش کنیم نسل امروز را با دفاع مقدس آشنا کنیم و بهترین راه آشنایی اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی و جنگی است.

مدیر آموزش وپرورش منطقه کهریزک گفت: با توجه به اینکه یکی از دروس پایه دهم مدارس آمادگی دفاعی است و بخشی از این کتاب به موضوع دفاع مقدس و مباحث مربوط به آن دوران باز‌می‌گردد، حضور در مناطق عملیاتی راهیان نور باعث آشنایی نزدیک دانش‌آموزان با بخشی از تاریخ پرافتخار کشورمان است.

وی اظهار کرد: بی‌شک وطن‌دوستی و حفظ ایران اسلامی از هجمه‌ها و تهدید‌های دشمنان یکی از مهمترین درس‌هایی است که هر ایرانی نیازمند آموزش آن به ویژه در سنین کودکی و نوجوانی است؛ در حقیقت اردوی راهیان نور به فرزندان ما وطن دوستی و حفظ ایران اسلامی را آموزش می‌دهد.

اصفهانی تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان، شهدا و جانبازان با رشادت‌ها و جوانمردی‌های خود در مقابل دشمنان ایستادند و افتخارات بسیاری را برای ملت و کشورمان آفریدند .

مدیر آموزش و پرورش منطقه کهریزک در پایان گفت: ملت ما با اتحاد، همدلی، یکرنگی و عهدی که با شهدا بسته‌اند، در برابر دشمن ایستادند و دانش‌آموزان به‌عنوان سفیران شهدا می‌توانند زمینه‌ساز خوبی برای ایجاد اتحاد و همدلی باشند.

خبرنگار : علی رجبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار