برگزاری کارگاه‌های جهاد تبیین و گفتمان دینی در مدارس شهرستان کوهرنگ

کوهرنگ (پانا) - کارگاه‌های جهاد تبیین و گفتمان دینی با هدف تعمیق پیوند بین مسئولان و دانش‌آموزان در مدارس شهرستان کوهرنگ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۴۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه‌های جهاد تبیین و گفتمان دینی در مدارس شهرستان کوهرنگ

در برنامه‌ای که به همین مناسبت و با حضور امام جمعه شهرستان کوهرنگ‌، علی یوسفی بابادی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ‌، رضا شیروانی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی و جمعی از مسئولین و کارشناسان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ در دبیرستان الزهرا (س) چلگرد برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی ضمن اشاره به مفاهیم جهاد تبیین و گفتمان دینی گفت: چند اصل مهم برای موفقیت وجود دارد. یکی از آن‌ها نماز است که خداوند می‌خواهد بندگانش زمانی را برای سخن گفتن با خدای خود اختصاص دهند. مهم‌ترین اصل برای موفقیت احترام به والدین است و همانا کسانی که به مقامی می‌رسند از دعای خیر پدر و مادر است.

در ادامه علی یوسفی بابادی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ در جمع دانش‌آموزان اظهار کرد: ‌جهاد تبیین مهم‌ترین موضوعی است که از سال ۱۴۰۰ به عنوان کلید‌واژه به آن توجه می‌شود و شما دانش‌آموزان باید در پی‌جویی‌های مختصر به‌دنبال شرح و گسترش این‌گونه از جهاد باشید.

در پایان رضا شیروانی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ در‌ خصوص اجرای کار‌گاه‌های جهاد تبیین و گفتمان دینی در مدارس شهرستان کوهرنگ گفت: این کارگاه‌ها با هدف روشن‌سازی افکار و دانش‌افزایی دانش‌آموزان در مورد مسائل روز و تعمیق پیوند بین مسئولان و دانش‌آموزان در مدارس شهرستان کوهرنک در حال برگزاری است.

دانش‌آموز خبرنگار پانا: فاطیما غیبی حاجی‌ور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار