مدیر آموزشگاه جنت ملارد:

المپیاد ورزشی درون ‌مدرسه ‌ای با کاهش بزهکاری دانش آموزان رابطه مستقیم دارد

ملارد(پانا)- مدیر آموزشگاه جنت ملارد در افتتاحیه المپیاد ورزشی در این مدرسه، در مورد آثار مثبت این رخداد ورزشی گفت المپیاد ورزشی درون ‌مدرسه ‌ای با کاهش بزهکاری دانش آموزان رابطه مستقیم دارد.

کد مطلب: ۱۳۲۴۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
المپیاد ورزشی درون ‌مدرسه ‌ای با کاهش بزهکاری دانش آموزان رابطه مستقیم دارد

زهرا زندی مدیر آموزشگاه جنت ملارد در مورد فواید ورزش بیان کرد: ورزش پدیده‌ای اجتماعی و فرهنگی است که رابطه‌ای پویا با مجموعه نهادهای اجتماعی دارد و باید به‌عنوان بخشی از نیازهای ساختاری انسان مورد توجه افراد جامعه باشد. یکی از علل مهم ترقی و توسعه کشورهای پیشرفته، اهتمام ارکان این جوامع به اصل مهم ورزش و تعمیم آن در سطوح مختلف است. چندین دهه است که نقش ورزش در جامعه مورد توجه پژوهشگران و محققان قرار گرفته است، زیرا ورزش، هم به‌عنوان جزئی ثابت از تعلیم‌‌و‌تربیت و هم به‌عنوان تفریح و سرگرمی، جامعه را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: دانش‌‌آموزان از ابتدای ورود به دنیای مدرسه، پیوسته در تلاش‌ هستند تا به یک زندگی خوب، سالم و پرطراوت دست یابند و برای تحقق چنین هدفی، بهره‌مندی از امکانات ورزشی در کنار سایر عوامل تربیتی، بسیار سازنده و مفید خواهد بود.

زندی افزود: مسابقات ورزشی از دیرباز از ابزارهای بسیار قوی برای رشد و تعالی دانش‌آموزان در حوزه آموزش‌ و پرورش بوده‌اند، برگزاری بازی‌ها و رقابت‌های ورزشی از جمله جاذبه‌های تربیت‌بدنی در مدارس به شمار می‌رود و از موضوعات مورد اقبال و علاقه دانش‌آموزان است.

افتتاحیه المپیاد ورزشی مدرسه جنت همراه با اجرای حرکات نمایشی در رشته‌های ورزشی بوکس، کاراته، ژیمناستیک و اسکیت برگزار شد.

دانش‌آموز: خبرنگار بهار ربیعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار