با آغاز سال تحصیلی جدید و همزمان با سراسر كشور:

زنگ مهر و مقاومت در مدارس اردبیل طنین انداز شد.

خبرگزاری پانا: مراسم نمادین زنگ مهر و مقاومت ساعت هشت صبح، اول مهر ماه در دبیرستان شبانه‌روزی حضرت فاطمه الزهرا(س) منطقه خورش رستم با شعار «ارتقای علمی و تربیت دینی با همگرایی خانه و مدرسه» با حضور خانواده های معظم شهدا و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مدیركل آموزش و پرورش استان اردبیل ضمن گرامیداشت بهار تعلیم و تربیت و یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس گفت: در چنین فرخنده روزی همزمان در سراسر كشور زنگ مقاومت نواخته می‌شود تا یادآور پایمردی، رشادت و ایستادگی ملت بزرگ ایران اسلامی باشد و این می‌تواند در ذهن دانش آموزان اثر گذار باشد.

احمد محمودزاده تصریح كرد: خوشبختانه در سال تحصیلی گذشته آموزش و پرورش استان دستاوردهای بسیاری در سطح كشور داشت كه انتظار می‌رود با اقدامات و برنامه‌ریزی‌هایی كه در قالب پروژه مهر انجام یافته این توفیقات در سال تحصیلی جدید نیز تداوم داشته باشد.

وی افزود: با نواخته شدن زنگ مهر، 250 هزار دانش آموز، نو آموز و بزرگسال، در 11هزار كلاس در 2880 مدرسه و حدود22 هزار فرهنگی سالتحصیلی جدید را شروع می‌كنند.

محمودزاده از پوشش تحصیلی 8/99درصدی نوآموزان و دانش آموزان لازم التعلیم و كسب رتبه دوم كشوری استان خبر داد و اظهار داشت: با تدابیر لازم سعی شده است كه حتی یك دانش آموز هم از نعمت درس و تحصیل محروم نشود.

استاندار اردبیل نیز سالتحصیلی جدید را سال ایجاد تحول در آموزش و پرورش دانست و اظهار امیدواری كرد: زمینه تحول اساسی بر اساس منویات مقام معظم رهبری در آموزش و پرورش تحقق یابد.

امام جعمعه خورش رستم نیز تقارن بازگشایی مدارس با آغاز هفته دفاع مقدس را به فال نیك گرفت و سال تحصیلی جدید را به دانش آموزان و همه دست اندركاران آموزش و پرورش تبریك گفت.

وی با تبریك سالتحصیلی جدید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس دانش آموزان را به تلاش برای رسیدن به اهداف عالیه اسلام سفارش كرد و گفت: شما دانش آموزان باید با كسب دانش و ارزش‌های الهی اسلامی خود را برای خدمت به جامعه و تربیت نسل های بعدی آماده نمائید.

در پایان این مراسم همچنین مسئولان و دانش آموزان از نمایشگاه گرامیداشت هفته دفاع مقدس استقبال و بازدید كردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار