راه‌اندازی دستگاه آب‌‌شیرین کن در شهر خور

نایین (پانا) - نماینده مردم نایین و خور و بیابانک اعلام کرد دستگاه آب شیرین کن شهر خور که یکی از مطالبات جدی مردم شهرستان خورو بیابانک بود، راه‌اندازی شد.

کد مطلب: ۱۳۲۳۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی دستگاه آب‌‌شیرین کن در شهر خور

با پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان‌های نایین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی و همت مسئولان اجرایی شهرستان خوروبیابانک و استان اصفهان، دستگاه آب شیرین‌کن شهر خور راه‌اندازی شد.

الهام آزاد در گفت‌و‌گو با پانا، بیان کرد: «دستگاه آب شیرین کن شهر خور با توجه به کمبود آب قابل شرب در شهرستان خوروبیابانک و کم‌بهره بودن مردم این شهرستان از آب شیرین، یکی از مطالبات جدی مردم شهرستان خوروبیابانک بود که با پیگیری‌های متعدد، دستگاه آب شیرین کن در شهر خور نصب شد.»

وی ادامه داد: «دستگاه آب شیرین کن شهر خور با اعتباری افزون بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان‌ در این شهر نصب شد.»

نماینده مردم نائین و خور و بیابانک گفت: «با بهره‌برداری از این دستگاه افزون بر هشت هزار نفر از نعمت آب شرب سالم برخوردار می‌شوند. این دستگاه ظرفیت تولید روزانه ۵۰۰ مترمکعب آب شیرین را دارد.»

وی افزود: «مقرر شده بود حدود دو ماه گذشته نصب دستگاه آب شیرین کن، برای استفاده مردم و شهروندان انجام شود که متاسفانه در آن زمان با کمبود فیلتر‌های منبران مواجه بودیم که نیاز به اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان داشت. با پیگیری‌هایی که صورت گرفت و با خرید این فیلتر‌ها، مخزن آب شیرین کن شهر خور روی مدار قرار گرفت.»

دانش‌آموز خبرنگار: محمد یاسین کوشک

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار