تصویب اصلاح اساسنامه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب تهران

تهران (پانا) - نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر تهران به اتفاق آرا رای به اصلاح اساسنامه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب تهران دادند.

کد مطلب: ۱۳۲۳۵۱۷
لینک کوتاه کپی شد
تصویب اصلاح اساسنامه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب تهران

محمد آخوندی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در جریان برگزاری یکصد و پنجمین جلسه این شورا در توضیح بررسی لایحه شهردار تهران در خصوص «اصلاح اساسنامه شرکت نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب تهران» بیان کرد: در لایحه ارئه شده از سوی شهرداری دو اصلاحیه در زمینه اساسنامه شرکت نمایشگاهی شهر آفتاب در نظر گرفته شده است. در مورد اول اصلاح نام شرکت به «شرکت نمایشگاه های بین المللی شهر تهران» و در مورد دوم اصلاح وظایف و اختیارات در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: با توجه به مصوبه شورا در خصوص برگزاری تمام نمایشگاه های شهر تهران در این مجموعه نمایشگاهی تغییر نام نمایشگاه با حفظ عنوان شهر آفتاب تا مدت معینی زمینه ساز برندسازی و توجه بیش از پیش به این مجموعه خواهد شد.

آخوندی تاکید کرد: استفاده از نام شهر آفتاب در کنار نام «شرکت نمایشگاه های بین المللی شهر تهران» باعث خواهد شد تا مردم دچار سردرگمی نشوند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اصلاحیه وظایف و اختیارات مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب بیان کرد: پیشنهادی که در این خصوص شهرداری داشته در 10 بند ارائه گردید که طی بررسی های صورت گرفته در کمیته و کمیسیون نهایتا 4 بند کلی به عنوان موضوع فعالیت های این شرکت ارائه شد.

نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر تهران به اتفاق آرا عنوان شرکت نمایشگاهی بین المللی آفتاب تهران و وظایف و اختیارات های این نمایشگاه را اصلاح و به تصویب رساندند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار