معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران خبر داد؛

حمایت حامیان ایرانی خارج از کشور از 8265 یتیم و فرزند محسنین

تهران (پانا) - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران از حمایت 357 ایرانی خارج از کشور برای حمایت از 8265 یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۲۳۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد
حمایت حامیان ایرانی خارج از کشور از 8265 یتیم و فرزند محسنین

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، محمد دهرویه با اعلام برگزاری برنامه شوق دیدار به منظور دیدار حامیان خارج از کشور با فرزندان معنوی خود،گفت: این مراسم با همکاری اداره ورامین با حضور دو نفر از حامیان خارج از کشور با 150 یتیم و فرزند محسنین در محل تالار گلها در این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: در همین جهت حامیان بیش از 20 میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به فرزندان معنوی خود اهداء کردند.

دهرویه در ادامه با بیان اینکه هم اکنون 357 ایرانی ساکن خارج از کشور در قالب طرح اکرام ایام و محسنین با کمیته امداد استان تهران همکاری دارند، افزود: حامیان ایرانی ساکن خارج از کشور در نیمه نخست سال جاری بالغ بر 3 میلیارد و 92 میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به فرزندان معنوی خود کمک کرد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران خاطرنشان کرد:حامیانی که قصد دیدار با فرزند معنوی خود را دارند می‌توانند با هماهنگی کارشناسان اکرام ایتام و محسنین شرایط این دیدار را فراهم کنند.

وی با اعلام روش های عضویت نیکوکاران در طرح اکرام ایتام و محسنین، گفت: مردم نیکوکار علاوه بر حضور در ادارات کمیته امداد نزدیک محل زندگی خود و پایگاه هایی که در مناسبت های مختلف برپا می شود، می توانند برای پیوستن به طرح اکرام ایتام و محسنین عدد یک را به سرشماره 30007639 ارسال و یا به پایگاه اینترنتی emdad.ekram.ir مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار