آغاز رقابت دانش‌آموزان دختر سمپادی در بیست و هفتمین کنگره سراسری قرآن کریم

تهران (پانا) - بیست و هفتمین کنگره سراسری قرآن کریم در بخش دختران به میزبانی استان گلستان در دانشگاه فرهنگیان گرگان آغاز شد.

کد مطلب: ۱۳۲۲۸۴۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز رقابت دانش‌آموزان دختر سمپادی در بیست و هفتمین کنگره سراسری قرآن کریم

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، از صبح دیروز چهارشنبه 18 آبان 1401، تعداد 170 شرکت کننده دختر در رشته‌های «حفظ»، «حفظ ویژه»، «قرائت» و «مفاهیم» قرآن کریم در بیست و هفتمین کنگره سراسری قرآن کریم که به میزبانی گلستان در حال برگزاری است و با هم به رقابت می پردازند.

در بخش آوایی این مسابقات 80 نفر از دانش آموز دختر مدارس استعدادهای درخشان سراسر کشور در دوره های تحصیلی اول و دوره دوم متوسطه در رشته‌های «حفظ»، «حفظ ویژه»، «قرائت» و 90 نفر در بخش مفاهیم در محورهای «تمدنسازی» و «خودباوری» درسه قالب «ساخت کلیپ»، «تهیه پادکست (پادپخش)» و «طراحی اینفوگراف (اطلاع‌نگاشت)» شرکت خواهند کرد.

بیست و هفتمین کنگره سراسری قرآن کریم، در چهار مرحله ی مدرسه ای، استانی، قطبی برگزار شده و امسال استان گلستان میزبان مرحله کشوری این مسابقات است.

شایان ذکر است اختتامیه این دوره از مسابقات در روز جمعه 20 آبان ماه با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار