زیرساخت‌های مجموعه بقعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی تکمیل می‌شود

اردبیل (پانا) - فرماندار اردبیل اعلام کرد محوطه مجموعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی ساماندهی می‌شود و در این زمینه استفاده از تجربیات و نظریات کارشناسان حوزه تاریخ مبنای کار است.

کد مطلب: ۱۳۲۲۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
زیرساخت‌های مجموعه بقعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی تکمیل می‌شود

سید محمد اعتماد اعجازی، فرماندار اردبیل گفت: خدمات دهی به گردشگران در مجموعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی باید به شکل مناسب باشد تا رضایت گردشگران فراهم شود.

وی در جریان بازدید از بقعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی بر تکمیل زیرساخت‌های مجموعه شیخ صفی الدین اردبیلی تاکید کرد و گفت: در این زمینه از اعتبارات ملی و استان و شهرستان استفاده می‌شود.

فرماندار اردبیل بیان کرد: رویداد اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشور‌های عضو اکو فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری شهرستان اردبیل در سطح ملی و بین‌المللی است.

اعتماد اعجازی گفت: در طول برگزاری رویداد اردبیل ۲۰۲۳ شهرداری اردبیل و سایر نهاد‌های مرتبط باید پای کار باشند و در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری اردبیل نیز باید برای این رویداد ردیف تعریف شود.

وی بیان کرد: جذب گردشگر با روش‌های مختلف باید هدف دیگر ما در رویداد اردبیل ۲۰۲۳ باشد که برگزاری جلسه با سفرای کشور‌های عضو اکو و افزایش پرواز‌های اردبیل یکی از ضروریات در این راستا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار