مدیر آموزش و پرورش منطقه ۶ در بازدید از فعالیت آزمایشگاهی دانش‌آموزان:

اولین گام توسعه و پیشرفت از مدارس برداشته می‌شود

تهران (پانا) -‌ با هدف کمک به تحقق شعار سال و در راستای حمایت از ایده‌های نو و پشتیبانی از طرح‌های دانش‌آموزان توسعه دانش و پژوهش‌، حمید ضیاپور، مدیر آموزش و پرورش منطقه 6 به‌همراه سید‌کمال حسینی سرپرست آموزش متوسطه از فعالیت آزمایشگاهی دانش‌آموزان دبیرستان متوسطه دوره دوم حضرت زهرا(س) بازدید کرده و اولین گام توسعه و پیشرفت را از مدرسه آغاز کردند.

کد مطلب: ۱۳۲۲۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد
اولین گام توسعه و پیشرفت از مدارس برداشته می‌شود

حمید ضیاپور در این بازدید گفت: کادر اجرایی و معلمان دلسوز به عنوان طلایه داران دانایی و اصلی ترین محور تحقق سند تحول بنیادین در مدارس هستند . بنابراین بر اهتمام جدی فعالیت دانش آموزان در راستای تحقق شعار سال 1401 و پژوهش تاکید داریم .

ضیاپور در حاشیه این بازدید به تعامل مدارس با پژوهش سرای منطقه تاکید و خاطرنشان کرد: پژوهش‌سرا یک موقعیت یادگیری و حق همه دانش آموزان است که از امکانات پژوهش‌سراها استفاده کنند و باید جریان فعالیت پژوهشی برای دانش آموزان، تسهیل شود، مدیران و معلمان با معرفی، شناسایی، جذب و هدایت دانش آموزان مستعد و علاقه مند متناسب با نیاز کشور، با برنامه ریزی منسجم و مفصل جهت حضور حداکثری دانش آموزان اقدام کنند، زیرا نخستین گام پیشرفت و توسعه از مدارس برداشته می شود .

مدیر آموزش و پرورش منطقه 6 با حضور در جمع معلمان بیان کرد: نسبت به تقویت رویکرد عدالت آموزشی، بر اساس منویات مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب تاکید ویژه ای داریم .

سید کمال حسینی، معاون آموزش متوسطه نیز گفت: لزوم تداوم فعالیت های کیفیت بخش آموزشی و تربیتی مدارس، با استفاده از ارکان مدرسه و برنامه محوری امکان پذیر است .

در پایان توسط مدیر آموزش و پرورش منطقه 6 به دانش آموزان جوایزی اهداء شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار