دانشجوی شهرضایی در جشنواره بین‌المللی اختراعات و تجارت انگلستان درخشید

شهرضا (پانا) - تیمی ‌از دانشجویان دانشگاه تهران و دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان در مسابقات بین‌المللی اختراعات و تجارت لندن ‌IITEXPO London 2022 موفق به کسب مدال نقره این دوره از مسابقات شدند.

کد مطلب: ۱۳۲۱۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد
دانشجوی شهرضایی در جشنواره بین‌المللی اختراعات و تجارت انگلستان درخشید

ایده‌ها از نظر نوآوری، ماهیت طرح، مقرون به صرفه‌ بودن، تأثیر اجتماعی و اقتصادی و فرصت‌های بازار، مورد ارزیابی و نمره‌دهی هیات داوران جشنواره قرار گرفتند که مدال نقره این جشنواره جهانی را تیم ایرانی از‌آن خود کرد.

در این تیم از ایران فاطمه ایزدیان دانشجوی شهرضایی، امیرحسین پاینده، سامان کیوان‌نیا، مصطفی رفتاری و زهره صرافی‌زاده فروتن حضور داشتند.

در این دوره از رقابت‌ها، مخترعان از بیش از ۴۰ کشور دنیا همچون کشورهای آلمان، آمریکا، ژاپن، چین، کره جنوبی، فرانسه، سنگاپور، کانادا، اندونزی، ایران و … با ارسال ۱۱۵۰ اختراع، ابتکار و نوآوری، طبق ارزیابی هیئت داوران این جشنواره قرار گرفتند و تیم مذکور از نظر نوآوری، ماهیت طرح، کم‌هزینه و مقرون‌ به‌ صرفه بودن، تأثیر اجتماعی و اقتصادی، فرصت‌های بازار و …، با طرحی در گردشگری_هوشمند و گردشگری_مجازی در این جشنواره بین‌المللی برتر شناخته شد و مدال نقره در زیر گروه علوم انسانی دیجیتال به آن تعلق گرفت.

مسابقات جهانی International Invention and Trade Expo London 2022، زیر نظر فدراسیون بین‌المللی مخترعین (IFIA) و سازمان جهانی مالکیت فکری (WIIPA) و با حمایت انجمن‌ها و مراکز نوآوری و اختراعات کره جنوبی، سنگاپور، اندونزی، چین، لهستان و … در پایتخت انگلستان به‌صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

دانش آموز خبرنگار: سجاد رحمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار