معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه ۷:

سفیران خودشان عامل به مسائل سلامت باشند بعد دیگران را به این امر توصیه کنند

مشهد(پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی ناحیه ۷ گفت سفیران سلامت در بحث تربیت‌بدنی و ورزش ابتدا باید خودشان عامل به مسائل سلامت باشند بعد دیگران را به این امر توصیه کنند.

کد مطلب: ۱۳۲۱۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد
سفیران خودشان عامل به مسائل سلامت باشند بعد دیگران را به این امر توصیه کنند

حجت خسروی نیک، معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه ۷ ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین محترم استان در برگزاری افتتاحیه سفیران سلامت گفت: قوی ترین و غنی ترین نعمت که باید بیشتر‌ به آن توجه کرد نعمت سلامتی است؛ و اهل بیت عصمت و طهارت در این باره تاکید کردند که وقتی کسی از نعمت سلامتی برخوردار نباشد و به امراضی گرفتار شده باشد قدر آن را بیشتر می داند و زیباترین نعمت از نگاه ائمه اطهار سلامتی است و ما باید طبق این قضیه و اوامرشان حرکت کنیم.

وی بیان کرد: سفیران سلامت مدارس باید خودشان را مقید به بحث رعایت سلامتی کنند و دیگران را توصیه به این امر کنند و با رعایت تغذیه سالم و نخوردن شیرینی جات سلامت خود را تضمین کنند.

وی در پایان تصریح کرد: سفیران سلامت در بحث تربیت بدنی و ورزش هم نباید چیزهای ناسالم مصرف کنند که این آموزش ها در مدارس وظیفه سفیران سلامت خواهد بود. باید در این جهت حرکت کنند و اول خودشان عامل به مسائل سلامت باشند بعد دیگران را به این امر توصیه کنند.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه زرنگ

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار