وزیر ورزش و جوانان:

از بخش خصوصی درافزایش تولیدات ورزشی استفاده می شود

خبرگزاری پانا: دولت در نظر دارد از ظرفیت بخش خصوصی برای رفع این مشکل استفاده کند تا تجهیزات ارزان تر به مردم داده شود.

کد مطلب: ۱۳۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان در بازدید ازاین نمایشگاه، با بیان این مطلب تصریح کرد: باید شرایطی را به وجود آوریم که مردم با تجیهزات بیشتری آشنا شوند. مردم به تناسب قد و وزن خود تجهیزات ورزشی تهیه کنند تا ورزش همگانی رشد و توسعه بهتری یابد.

وی در باره حضور فدراسیون ها، ادارات کل ورزش و جوانان استانها و بخش عملکرد دولت نهم و دهم در ورزش در این نمایشگاه، گفت: با توجه به اچرای سیاستهای کلان اصل 44 قانون اساسی و با توجه به این که امسال به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است، اراده تجهیزات و دستاوردها در امر ورزش و جوانان با هدف گذاری مطلوب گامی موثر در راستای حمایت و تشویق بخش خصوصی بوده و عرضه تولیدات وخدمات دررشد و توسعه ورزش نقش اساسی ایفا می کند.

عباسی یکی از مشکلات فعلی ورزش همگانی ایران را نبود عرضه تجهیزات مناسب به میزان تقاضا دانست و افزود: مردم دوست دارند، ورزش کنند، اما تجهیزات کم است. دولت در نظر دارد از ظرفیت بخش خصوصی برای رفع این مشکل استفاده کند تا تجهیزات ارزان تر به مردم داده شود.

وزیرورزش و چوانان اعلام کرد : حجم صادرات غیر نفتی از جمله صادرات تچهیزات ورزشی در سال 84 هفت میلیارد دلار بوده که این رقم امسال به پنجاه میلیارد دلار رسیده است.

وی در پایان خبر از تامین بودجه به تولید کنندگان تجحهیزات ورزشی داد و گفت مقامات ورزشی کشور در تلاش هستند تا مسائل بودجه ای را از داخل منابع داخلی وزارت ورزش تامین کنند تا تولیدکنندگان انگیزه تولید در مقیاس بزرگتر جهت صادرات را داشته باشند.

یازدهمین نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی که به همت شرکت نمایشگاهی میلادنور برگزار شده است که از 27 مهرماه در مصلی تهران آغاز به کار کرده و تا روز یکشنبه 30 مهرماه ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار