در روز استکبار ستیزی؛

قومس‌نشینان، همدلی را به نمایش گذاشتند

سمنان (پانا) - مردم استان سمنان، امروز با حضوری پرشور و دشمن‌شکن، حماسه‌ای بزرگ خلق کرده و اعلام کردند همواره در مسیر انقلاب و شهدا بوده و پشتیبان ولایت فقیه می‌مانند.

کد مطلب: ۱۳۲۱۳۵۶
لینک کوتاه کپی شد
قومس‌نشینان، همدلی را به نمایش گذاشتند

خروش انقلابی مردم متدین و دینمدار سمنانی همراه با نسل های جدید انقلاب، صحنه ای به یادماندنی از شکوه و اقتدار را در تاریخ سمنان به یادگار گذاشت و اعلام کردند حمایت از ارزش های انقلاب اسلامی ایران، اولویت آنهاست.

امروز ۱۳ آبان ماه، روز مبارزه با استکبار جهانی و ماندگارترین روز در تاریخ انقلاب اسلامی ایران و یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده و به همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسانده است.

نوجوانان استان سمنان و پیشگامان گام دوم انقلاب، در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی آمده و اراده دهه هشتادی ها و نودی ها را برای ساختن ایرانی آباد نشان دادند.

مردم ولایتمدار و متدین شهرستان سمنان همصدا با مردم تمام ایران، در صفوفی به هم فشرده، پرشورتر و باصلابت تر از همیشه به میدان آمده، علیه همه بدخواهان ایران قد برافراشته و نوای دشمن شکن مرگ بر آمریکا و مرگ بر منافق آنها بر آسمان سمنان طنین انداز شد و تاکید کردند هرگز از پایمردی و استقامت در راه اعتلای وطن و حفظ ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دست بر نخواهند داشت.

این راهپیمایی که نماد وحدت ملت، جدایی خط مردم از معاندان و همدلی و همدردی با خانواده شهدای حفظ امنیت در ناآرامی های اخیر کشور بخصوص خانواده شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ بود؛ در ۳۱ شهر و روستای استان سمنان برگزار شد.

پیشگامان گام دوم انقلاب و نسل چهارم سمنانی با جهاد تبیین و روشنگری نسل اول انقلاب، تاریخ سراسر درس و بصیرت ایران را ورق زدند و امروز با تجربه گرفتن از آن آموخته‌ها، با وحدتی بیشتر و عزمی راسخ‌تر، دوشادوش هم فریاد مرگ بر آمریکا را سر داده و خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

یکی از حاضران در راهپیمایی امروز گفت: امروز آمده‌ایم تا بگوییم که در این بزنگاه حساس پشتیبان کشورمان هستیم و فارغ از هر رنگ و سمت و سوی سیاسی و تفکر، امروز ایران مقتدر است که باید در امان بماند، ما معتقد هستیم که این حضور می‌تواند بسیاری از توطئه‌های دشمنان را برملا ساخته و همچنین نگذارد که دشمنان به اهداف شوم شان دست پیدا کنند.

وی با بیان اینکه امروز بسیاری چشم به نابودی این کشور دوخته‌اند، اما تا مردم در میدان هستند، هیچکس نمی‌تواند به این مرز و بوم آسیب برساند. همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند، امروز ایران مقتدر است که دشمنان را کلافه کرده و قصدشان براندازی نظام اسلامی و به آشوب کشیدن کشور مان است که امروز مردم بار دیگر در میدان حاضر می شوند تا بگویند که این معاندان به اهداف شان دست پیدا نخواهند کرد.

مردم استان سمنان، دیار دارالمرحمه، بار دیگر نشان داده اند که اهل حماسه سازی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار