معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

شرکت دانش‌آموزان در راهپیمایی 13 آبان یک کلاس درس در قالب ساحت سیاسی، اجتماعی است

اسلامشهر(پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در اسلامشهر گفت ساحت سیاسی، اجتماعی در سند تحول بنیادین بسیار مهم و شرکت دانش‌آموزان در راهپیمایی 13 آبان یک کلاس درس در قالب ساحت فوق است.

کد مطلب: ۱۳۲۱۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد
شرکت دانش‌آموزان در راهپیمایی 13 آبان یک کلاس درس در قالب ساحت سیاسی، اجتماعی است

مهدی نیک‌فر، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مابین دو خطبه نماز جمعه در مصلی اسلامشهر و در روز سیزدهم آبان 1401در سخنانی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز حرم شاهچراغ شیراز، اظهار کرد: خدا را شاکر هستیم بعد از دوسال اجرای برنامه‌ها در فضای مجازی و عدم حضور فیزیکی دانش‌آموزان، امسال شاهد حضور بیش از یک میلیون دانش‌آموز در 4 هزار واحد آموزشی شهرستان‌های استان تهران با شعار تربیت چند ساحتی در پرتو مهرمحمدی هستیم.

وی ادامه داد: آن چیزی که ما دنبال آن هستیم اجرای دقیق سند تحول بنیادین است تا دانش‌آموزان بتوانند با استعدادهایی که دارند، رشد کنند و ما دانش‌آموز را فقط برای کسب مدرک یا قبولی در کنکور نمی‌خواهیم.

‌قائم مقام شورای تحقیقات شهرستان‌های استان تهران با اشاره به شش ساحت سند تحول بنیادین تصریح کرد: انتظار ما از دانش‌آموزان در قالب سند تحول بنیادین این است که درک اقتصادی داشته باشند، مهارتی را کسب کنند، در حوزه فناوری پیشتاز بوده و سلامت جسمی و روانی خود را بشناسند و زیبایی و هنر واقعی را درک وبررسی کنند.

نیک‌فر با اشاره به ساحت سیاسی، اجتماعی در سند تحول بنیادین بیان کرد: این ساحت بسیار مهم است و شرکت دانش‌آموزان را در راهپیمایی 13 آبان را یک کلاس درس در قالب ساحت سیاسی، اجتماعی سند تحول بنیادین فوق برشمرد و به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دانش‌آموزان اشاره کرد، که فرمودند، به موقعیت شهر، استان و کشور خود در عرصه نظم نوین جهانی توجه کنید و کشور سرآمد و پیشرو ایران را با درنوردیدن مرزهای دانش سربلند کنید.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، تقارن روز دانش‌آموز و استکبار ستیزی را مهم دانست و گفت: خدا را شاکر هستیم دانش‌آموزان ما صاحب درک و استقلال هستند و آنچه دانش‌آموزان ما نیاز دارند این است که بدانند آمریکا رو به زوال است.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار