مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان:

جلوگیری از ایران قوی، دلیل تمام اتفاقات اخیر کشور است

مسئولان را برای صحبت با دانش‌آموزان و دانشجویان دعوت می‌کنیم

زنجان (پانا) - مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان گفت تمام اتفاقات و جریانات اخیر کشور به این دلیل است که ایران قوی وجود نداشته باشد و دشمن با به‌کارگیری ابزارهای مختلف قصد دارد جلوی ایران قوی را بگیرد.

کد مطلب: ۱۳۲۱۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
جلوگیری از ایران قوی، دلیل تمام اتفاقات اخیر کشور است

حسین محمدی در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه زنجان به مناسبت 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر با دانش‌آموزان اظهار کرد: آمریکا به دلیل در پیش بودن نظم جدید جهانی به دست و پا افتاده و با به‌کارگیری ابزارهای مختلف رسانه‌ای، نظامی، اقتصادی، ناامن کردن مرزها و تشدید تحریم‌ها قصد دارد جلوی ایران قوی را بگیرد.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که هر چند دشمن سعی دارد جلوی ایران قوی را بگیرد اما مردم عزیز ایران اسلامی در راهپیمایی 13 آبان، تودهنی محکمی به دهان آمریکا می‌زنند.

محمدی با بیان اینکه ایشان فرمودند نظم جهانی تغییر خواهد کرد که این تغییر دارای 3 مولفه است، افزود: مولفه اول، منزوی شدن آمریکا و مولفه دوم، انتقال قدرت از غرب به شرق خواهد بود که ایران یکی از سردمداران قدرت شرق خواهد بود.

وی ادامه داد: مولفه سوم نیز طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب این است که تفکر جبهه مقاومت در برابر زورگویی‌ها بیشتر و محکم‌تر خواهد شد.

مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه تمام اتفاقات و جریانات اخیر کشور به این دلیل است که ایران قوی نباشد، گفت: رهبر انقلاب، جهاد تبیین را فریضه قطعی و فوری خواندن اما برخی‌ها متاسفانه آن را جدی نگرفتند.

وی ابراز کرد: از مسئولان ارشد و میانی دعوت می‌کنیم با دانش‌آموزان و دانشجویان صحبت کرده و مطالبات و خواسته‌های آنان را نیز بشنوند.

محمدی تصریح کرد: رهبر انقلاب بشارت دادند که ملت ایران به عالی‌ترین درجات خواهد رسید و این اتفاق خواهد افتاد و شما دانش‌آموزان نیز این اتفاق را خواهید دید.

وی همچنین با اشاره به سخنان شهید سلیمانی مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی، حرم است، تاکید کرد: با تلاش‌هایی که دولت سیزدهم دارد امیدواریم اتفاقات خوبی در آینده کشور بیفتد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار