یادواره یکهزار شهید دانش‌آموز و فرهنگی قم برگزار شد

قم (پانا) - یادواره یکهزار شهید دانش‌آموز و فرهنگی استان قم شب گذشته در سالن اجتماعات امامزاده سیدعلی(ع) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۰۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد
یادواره یکهزار شهید دانش‌آموز و فرهنگی قم برگزار شد

یادواره یکهزار شهید دانش آموز و فرهنگی استان قم همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی و در آستانه ۱۳ آبان در سالن اجتماعات امامزاده سیدعلی (ع) برگزار شد.

در این مراسم، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش طی سخنانی با اشاره به دسیسه‌های دشمنان عنوان کرد: دشمنان پلیسی را که برای حفظ نظم و آرامش و امنیت مردم و مبارزه با مواد مخدر سالانه ده‌ها شهید تقدیم می‌کند، متهم به خشونت می‌کنند.

وی افزود: انواع فتنه‌های سیاسی و فرهنگی را به کشور تحمیل کردند، اما این نظام مثل کوه ایستاده و با هدایت‌های ولی فقیه این امواج را پشت سر می‌گذارد.

همچنین علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم عنوان کرد: امروز دانش آموز ابتدایی ما را در حرم شاهچراغ به گلوله می‌بندند، به فرمایش رهبر معظم انقلاب شعار مرگ بر آمریکا اختراع ما نبود، نتیجه عملکرد آمریکا بود.

رحیمی تاکید کرد: امروز هیچ جنایتی در دنیا نیست که نقش آمریکا در آن محرز نباشد، نزدیک به ۴۴ سال است جرثومه فساد از این کشور رخت بربسته و حضور ندارد و ایران امن‌ترین نقطه جهان است چرا که جایی برای نفوذ آمریکا نگذاشته است.

شعرخوانی سید احمد حسینپور علوی برادر دانش آموز شهید علوی و از شاعران آئینی، اجرای همگانی سرود سلام فرمانده، نمایش صحنه ای پیرامون شهید یوسف الهی و تقدیر از تعدادی از خانواده های معظم شهدا بخش هایی از مراسم بود.

در این مراسم مسئولان سازمان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی قم، فرماندهانی از ارتش و فراجا، آموزش و پرورش و اداره کل اوقاف قم و نیز کنگره ملی شهدای استان به همراه جمعی از دانش آموزان، فرهنگیان، خانواده های معظم شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس حضور داشتند.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار