مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

دانش‌آموزان زنجانی با تاسی از فرهنگ حسینی قدم برمی‌دارند

زنجان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت شهر و استان زنجان حسینی بوده و عاشق اهل بیت(ع) هستند و دانش‌آموزان نیز با تاسی از این فرهنگ، قدم برمی‌دارند.

کد مطلب: ۱۳۲۰۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان زنجانی با تاسی از فرهنگ حسینی قدم برمی‌دارند

علی اسماعیلی، عصر امروز در نشست صمیمی وزیر آموزش و پرورش با نمایندگان تشکل‌های دانش‌آموزی استان زنجان اظهار کرد: تشکل‌های دانش‌آموزی استان در قالب شورای هماهنگی با وفاق و همدلی در مدارس فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه نمونه این وفاق و همدلی در مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی نمایان شد، خاطرنشان کرد: به همت دانش‌آموزان تشکل‌ها در اربعین حسینی امسال برای اولین بار یک موکب ویژه دانش‌آموزی در مسیر پیاده‌روی برپا شد.

اسماعیلی افزود: این موکب در کنار موکب‌هایی برپا شد که چندین سال سابقه داشتند و این مراسم، برنامه ماندگاری برای دانش‌آموزان زنجان شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به نامگذاری زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی گفت: شهر و استان زنجان حسینی بوده و عاشق اهل بیت(ع) هستند و دانش‌آموزان نیز با تاسی از این فرهنگ، قدم برمی‌دارند که به لطف ائمه و اهل بیت(ع) توفیقاتی هم در این مسیر برای دانش‌آموزان حاصل شده است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای رفع ابهام و پاسخ به سوالات مختلف دانش‌آموزان در حوزه کنکور و قوانین جدید آن، کلاس مشاوره توسط معاونت پرورشی و فرهنگی برگزار می‌شود تا ابهامات موجود در این حوزه برطرف شده و دانش‌آموزان با آسودگی خاطر در آزمون سراسری شرکت کرده و بهترین مسیر را برای خود انتخاب کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار