مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ در آیین نواختن زنگ استکبار ستیزی:

بهترین راه مقابله با استکبار، کسب علم و دانش است

تهران (پانا)- مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ زنگ استکبار ستیزی را مدرسه شهدای ایران تایر نواخت و بهترین راه مقابله با استکبار را کسب علم و دانش برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۲۰۸۱۲
لینک کوتاه کپی شد
بهترین راه مقابله با استکبار، کسب علم و دانش است

منصور هدایتی، مدیر آموزش و پرورش منطقه در مراسم های روز دانش آموز و آیین های نواختن زنگ استکبار ستیزی در مدارس دبستان شهدای ایران تایر، دبستان پسرانه تزکیه، دبستان دخترانه تزکیه شرکت کرد.

منصور هدایتی در حاشیه این مراسم‌ها ضمن گرامیداشت یاد و نام سه شهید دانش آموز حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شیراز، اظهار کرد: خاصیت و ذات استکبار، زمین خوردن است و بعد از آن فقط به انتقام فکر می‌کند. مانند آمریکای جنایتکار که توسط ملت غیور ما، مانند زباله‌ای از کشور بیرون انداخته شد و با گذشت بیش از ۴۰ سال از انقلاب اسلامی، هنوز هم تشنه انتقام و ضربه زدن به نظام مقدس ماست.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ در این برنامه به راه مقابله با استکبار ستیزی اشاره و خاطرنشان کرد: اولین و مهم‌ترین وظیفه دانش آموزان فعال و پویا، درس خواندن و علم اندوزی است چرا که بهترین راه مقابله با استکبار، کسب علم و دانش است.

هدایتی در ادامه اظهار کرد: در سیزدهم آبان این نکته به اثبات رسید که استکبار و ظالمینی که به محرومین و مستضعفین، آزادی و زندگی نمی‌دهند، محکوم به شکست هستند. آن دسته افکار پوچی که همچون کوه در ذهن‌های توخالی مستحکم ایستاده است، کاهی بیش نیست. در راه سرافرازی وطن تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم و در هفته بسیج دانش آموزی با تأسی از ۳۶ هزار دانش آموز شهید کشور و با توجه به گام دوم انقلاب اسلامی، حضور خود را به صورت پرشور و حداکثری در پیاده روی سیزده آبان اعلام می‌داریم تا مجدداً شکوه حضور حداکثری این ملت را به چشم همگان بیاوریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار