مدیر کل آموزش وپرورش خراسان‌شمالی:

دانش‌آموزان ما پاسدار خون شهدا هستند

بجنورد (پانا) - مدیر کل آموزش وپرورش خراسان‌شمالی عنوان کرد در آیین نمادین زنگ استکبارستیزی و گرامیداشت 13 آبان و روز دانش‌آموز گفت دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بدانند دانش‌آموزان پیرو خط امام (ره) و انقلاب اسلامی و پاسدار خون شهدا هستند.

کد مطلب: ۱۳۲۰۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان ما پاسدار خون شهدا هستند

ابوالقاسم اکبری در آیین نمادین زنگ استکبارستیزی و گرامیداشت 13 آبان و روز دانش آموز که با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، استاندار و جمعی از مسئولان در دبیرستان شاهد نجابت شهرستان بجنورد برگزار شد، گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بدانند، دانش آموزان ما پیرو خط امام (ره) و انقلاب اسلامی و پاسدار خون شهدا هستند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و 417 شهید دانش آموز و شهدای دانش آموز در حمله تروریستی حرم مطهر شاهچراغ افزود: دانش آموزان طلایه داران علم و دانش و آینده سازان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که از انقلاب و مسیر شهدا دفاع خواهند کرد.

اکبری با اشاره به وقایع ماندگار این روز بزرگ و ملی در جمهوری اسلامی ایران گفت: همه ساله دانش آموزان ما به همراه خانواده هایشان در راهپیمایی روز 13 آبان حضور پررنگی داشته اند و امسال نیز با حضور با شکوه خود، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان انقلاب اسلامی خواهند زد.

خبرنگار : ریحانه علیدادیانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار