نمایشگاه طرح اسوه استانی برگزار شد

کرمان(پانا) – فرمانده حوزه مقاومت ام البنین ناحیه امیر المومنین در مصاحبه با خبرنگار پانا گفت: نمایشگاه طرح اسوه استانی با حضور 54 پایگاه مقاومت از سراسر استان کرمان در محل حسینیه ثار الله با حضور فرمانده سپاه ثار الله استان کرمان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۰۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه طرح اسوه استانی برگزار شد

فرخنده انجم شعاع گفت: نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان وکلیه فرماندهان نواحی و حوزه های مقاومت در مراسم افتتاح این نمایشگاه حضور داشتند.

انجم شعاع گفت : در این نمایشگاه 3 پایگاه مقاومت از 3 حوزه مقاومت بسیج ناحیه امیر المومنین حضور داشتند که پایگاه مقاومت عصمتیه حوزه ام البنین با حضور پر رنگ خود در این نمایشگاه جلوه نمایی کرد.

وی افزود: این نمایشگاه منشوریست از عملکرد پایگاه مقاومت در عرصه های نه گانه سند انتظار بسیجیان و نیز نمایشگاههای فرهنگی و اقتصاد مقاومتی

انجم شعاع گفت: یکی از علل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی در مقایسه با دیگر انقلاب ها در طول تاریخ، حضور تاثیرگذار زنان در کنار مردان و در برخی مقاطع حتی جلوتر از مردان است و این شاخصه مهم بارها در کلام بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی تکرار شده است.

وی افزود: حضور موثر زنان در طول جنگ تحمیلی که در ابتدا به صورت رزمنده در خط مقدم برای دفاع از تمامیت ارضی کشور در خرمشهر رقم خورد و دیگر زنان نیز در پشت جبهه برای تهیه، جمع آوری و ارسال کمک های مردمی به جبهه ها و نیز تبلیغ این حرکت در جامعه نقش داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار