در آستانه۱۳ آبان برگزار شد

جشن دختران دهه هشتادی در همدان

همدان (پانا) - جشن دختران دهه هشتادی‌ به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی، یاد و خاطره‌ شهدای دانش‌آموز و۱۳ آبان و ولادت با سعادت امام حسن عسگری علیه السلام با حضور مدیریت و معاونت اداره‌ آموزش و پرورش، فرمانده بسیج دانش آموزی، دبیران، معلمان و دانش‌آموزان شهرستان رزن برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۰۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد
جشن دختران دهه هشتادی در همدان

در این مراسم محمدرضا گوهری، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش همدان، ضمن عرض تبریک ایام و گرامیداشت ۱۳ آبان با اشاره به رشادت های شهدا به ویژه شهدای دانش آموز از دختران دانش آموز خواست تا با تلاش و کوشش خود در راه کسب علم، دانش و معرفت ادامه دهنده راه شهدا باشند.

گوهری به دانش آموزان یادآوری کرد که قدر نعمات الهی به ویژه قدر امنیت کشور را بدانند و گول دسیسه ها و فریب های دشمنان در فضای مجازی را نخورده و در راه آرمان‌های انقلاب و ولایت بمانند، چرا که دهه هشتادی‌ها، آینده سازان کشور خواهند بود.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین احمد شکری به اجرای برنامه های شاد برای دانش آموزان پرداختند و همه دانش آموزان به صورت هماهنگ سرود ای ایران را همخوانی کردند. از دیگر برنامه های این جشن مولودی خوانی، دکلمه خوانی گروهی و اهدای جوایز به برندگان بود.

دانش آموز خبرنگار: زهرا معصومی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار