همزمان با سراسر کشور

زنگ استکبارستیزی در مدارس شهرستان فلاورجان نواخته شد

فلاورجان (پانا) - آیین نواختن زنگ ملی استکبارستیزی و گرامیداشت روز دانش‌آموز در کلیه مدارس شهرستان و با حضور مسئولین به صورت نمادین در مدرسه صفورا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۰۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
زنگ استکبارستیزی در مدارس شهرستان فلاورجان نواخته شد

در یازدهمین روز از آبان ماه 1401 آیین نواختن زنگ ملی استکبارستیزی و گرامیداشت روز دانش آموز همزمان با سراسر کشور در مدارس شهرستان فلاورجان و به صورت نمادین با حضور حسینعلی امینی مدیرآموزش و پرورش فلاورجان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج،سرهنگ ابراهیمی جانشین فرماندهی نیروی انتظامی،معطری رئیس بنیادشهید و امورایثارگران، شهردار فلاورجان، مسعود نیکان مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر و دیگر مسئولین شهرستان در دبستان دخترانه صفورا گارماسه برگزارشد.

مدیرآموزش و پرورش فلاورجان دراین مراسم اظهار کرد: ۱۳ آبان به عنوان روز تحقق وعده آزادی خواهان در برابر ظلم و جور مستکبران عالم دانست و۱۳ آبان روزی است که هیمنه پوشالی و دروغین آمریکای جنایتکار در برابر دیدگان جهانیان تا ابد فرو ریخت.

حسینعلی امینی، مدیرآموزش و پرورش فلاورجان در پایان با بیان اینکه ۱۳ آبان روز حماسه حضور است، تصریح کرد: از تمامی فرهنگیان، دانش آموزان به ویژه والدین آنها دعوت می‌کنم در راهپیمایی ۱۳آبان شرکت کنند تا حضور کوبنده آنها مشت محکمی بر دهان دشمنان باشند

در پایان این مراسم از مدافعان امنیت تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار