چهل و پنج هزار دانش آموز شهرری جشن آغاز سال تحصیلی را برگزار کردند

خبرگزاری پانا: صبح امروز دوشنبه اول مهرماه در بیش از 190 واحد آموزشی و با حضور 45000 نفر دانش آموز در دوره های ابتدایی و دبیرستان سال تحصیلی جدید در مدارس ناحیه 2 شهرری آغاز شد.

کد مطلب: ۱۳۲۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در مراسمی که به همین منظور و با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرری در دبیرستان دخترانه دوره دوم "شهدای فولاد" برگزار شد، زنگ بازگشایی مدارس به صدا در آمد.

داود عموحیدری مدیر آموزش و پرورش ناحیه با تبریک آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت دفاع مقدسبا اشاره به اینکه دشمن تصور میکرد با حمله نظامی رژیم بعث عراق و ظرف چند روز می توان این کشور را به اشغال درآورد و نظام جمهوری اسلامی را از میان بردگفت: در جهان چند قطبی امروز، جمهوری اسلامی به عنوان یک قطب برتر در منطقه خاورمیانه و یک کشور تاثیرگذار در معادلات بین المللی و درخشان در عرصه های علم و فناوری و دارای جوانان مستعد و باهوش مطرح است.

وی ادامه داد: تصور غلط دشمنان از همان روز اول آشکار شد، چراکه جوانان انقلابی در پاسخ به ندای بنیانگزار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، جانانه لبیک گفتند و ماشین جنگی و تا بن دندان مسلح رژیم صدام را زمین گیر کردند و 8 سال حماسه بی نظیر دفاع مقدس را رقم زدند.

وی ضمن اشاره به موفقیت های دانش آموزان ناحیه 2 شهرری در سال تحصیلی گذشته تصریح کرد: دانش آموزان این ناحیه در مقاطع و پایه های مختلف تحصیلی موفق به کسب رتبه های ارزشمندی در مسابقات قرآنی، فرهنگی و هنری، ورزشی و المپیادهای علمی کشوری و جهانی و جشنواره جوان خوارزمی شدند و بسیاری از دانش آموزان سال چهارم متوسطه نیز با کسب رتبه های برتر در کنکور سراسری به دانشگاه های خوب و با سطح علمی بالا راه یافتند.

عموحیدری خطاب به دانش آموزان گفت: امسال نیز شما تمام تلاش خود را به کار ببندید تا همه ظرفیت های بالقوه در نهاد خویش را به بالفعل برسانید و در همه ابعاد آموزشی و پرورشی به رشد مطلوب دست یابید.

دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان ری در پایان ضمن تشکر از همکاری سایر دستگاه ها با آموزش و پرورش اظهار داشت: موفقیت در آموزش و پرورش و پیشبرد اهداف کلان و در راستای اجرای سند تحول بنیادین با همکاری و همراهی سایر دستگاه هایی که به نوعی در امر فرهنگ و بستر سازی امور فرهنگی دخیل هستند تسریع می شود و در این میان عملکرد و تصمیم سازی شورای آموزش و پرورش که متشکل از مسئولین تاثیرگذار است نقش تعیین کننده و بی نظیری دارد.

لازم به ذکر است، در این مراسم باشکوه معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، معاون اداری و مالی فرمانداری ویژه شهرستان ری، فرمانده پلیس راهور منطقه 20، شورای معاونین مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرری و تنی چند از مسئولین ضمن بازدید از فعالیت های مدرسه به مناسبت بازگشایی با همراهی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرری در جمع معلمان مدرسه حاضر شدند و سال جدید تحصیلی را به ایشان تبریک گفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار