با حضور مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان

زنگ استکبارستیزی در چابهار نواخته شد

چابهار (پانا) - آیین محوری نواختن زنگ استکبارستیزی در شهرستان چابهار با حضور حسنعلی میرعبدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی نماینده ولی فقیه و امام جمعه چابهار و جمعی از مسئولان شهرستانی در دبیرستان نمونه دولتی راه انبیا نواخته شد.

کد مطلب: ۱۳۲۰۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد
زنگ استکبارستیزی در چابهار نواخته شد

حسنعلی میرعبدی در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و ۱۳ آبان، اظهار کرد: امروز دشمن ما یک فرد یا حزب نیست، بلکه یک جبهه است که معلم، دانش آموز و مدرسه را مورد هدف قرار داده است.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه مدرسه در جامعه افزود: در روایات دینی و در سیره نبوی مدرسه و تعلیم و تربیت هم‌سنگ با مسجد و عبادت است بنابراین دشمنان با پی بردن به این اهمیت و جایگاه، مدرسه را مورد هدف توطئه‌های خود قرار داده اند.

حسنعلی میرعبدی ادامه داد: در ایام بسیج دانش آموزی و در آستانه ۱۳ آبان آنچه از دانش آموزان انتظار داریم ولایت پذیری و روحیه سلحشوری است که در کلام مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید شده و شاخص آن بصیرت، اخلاص در عمل و حضور به‌هنگام در صحنه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: امیدواریم در سال تحصیلی پیش رو اتفاقات خوبی در نظام تعلیم و تربیت شکل بگیرد و مدارس ما با اهتمام مدیران و معلمان صالح زمینه ساز ایجاد جامعه صالح باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار