افتتاحیه مسابقات المپیاد ورزشی در دبیرستان فرزانگان۴

تهران (پانا) - به‌مناسبت هفته ورزش و سلامت با رویکرد اهتمام دانش‌آموزان به تربیت‌بدنی و توجه همگانی به مسئله مهم سلامت و نشاط، دبیرستان فرزانگان‌۴ اقدام به برگزاری المپیاد‌ ورزشی کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۰۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه مسابقات المپیاد  ورزشی در دبیرستان فرزانگان۴

این المپیاد ورزشی در محوطه مدرسه با حضور پرشور دانش‌آموزان و مربیان مدرسه و با تلاوت رو‌ح‌بخش قرآن مجید و سپس سرود ملی و خواندن سوگند‌نامه آغاز شد. بعد از خواندن سرود، المپیاد توسط دانش‌آموزان، پرچم جمهوری اسلامی ایران با دست قهرمان کشوری بدمینتون فاطمه رحیمی به اهتزاز درآمد.
برنامه‌های نمایشی ارائه شده در این افتتاحیه شامل حرکات نمایشی رشته‌های کیک بوکسینگ دو نفره، دوچرخه‌سواری، اسکیت، طناب، حلقه، ورزش‌های رزمی و نیز حرکات نمایشی گروه فر‌گل شهبال بسکتبال بود.

جالب توجه آن است که دبیران نیز به همراه دانش‌آموزان در این برنامه با پرتاب تیر در دارت به رقابت پرداختند و دبیر برنده با کمک و همراه دانش‌آموز قهرمان کشوری فاطمه رحیمی، قهرمان کشوری، موفق به روشن کردن مشعل المپیاد شد.
پیش از شروع برنامه‌های نمایشی و ورزشی، معاون آموزشی دوره اول متوسطه دبیرستان سخنانی چند درباره ورزش و داشتن روحیه با‌نشاط بیان کرد و دانش‌آموزان را به این فعالیت مهم و نشاط‌بخش تشویق کرد.

دانش‌آموز خبرنگار: کوثر شهرباف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار