زنگ «استکبارستیزی» در مدارس قم نواخته شد

قم (پانا) - زنگ استکبارستیزی در آستانه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در دبستان دختران کرباسی ناحیه 3 قم نواخته شد.

کد مطلب: ۱۳۲۰۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد
زنگ «استکبارستیزی» در مدارس قم نواخته شد

زنگ استکبارستیزی امروز در آستانه سیزدهم آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، در مدارس استان قم و به صورت نمادین در دبستان دخترانه کرباسی ناحیه 3 آموزش و پرورش نواخته شد.

در این مراسم که با اجرای برنامه های شاد، سرودهای همگانی و حماسی و طنین فریادهای ضداستکباری از سوی دانش آموزان همراه بود، ابتدا سید حسین رضوی حائری مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 در سخنانی، با گرامیداشت روز دانش آموز، هفته بسیج دانش آموزی و پاسداشت شهدای دانش آموز حرم شاهچراغ، دانش آموزان را به توکل بر خدا، اطاعت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و دشمن شناسی توصیه کرد.

وی گفت: «اگر نوجوانان و جوانان ما خدا را در نظر داشته باشند، به فرمایشات سکاندار انقلاب گوش فرا دهند و دشمن را خوب بشناند، هیچگاه در دام دشمنان نخواهند افتاد و اجازه نخواهند داد دشمنانی همچون داعش و... به کشور ما حمله کنند.»

در ادامه، حجت الاسلام محمد امینیان، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم، با اشاره به مناسبت های تاریخی و ملی مرتبط با روز سیزدهم آبان، عنوان کرد: «دانش آموزان انقلابی و فهیم ما روز جمعه با حضور یکپارچه در راهپیمایی 13 آبان، انزجار خود را از جنایات آمریکا و اغتشاشگرانی که به نظام اسلامی و مقدسات توهین می کنند، اعلام خواهند کرد.»

در این مراسم، زنگ استکبارستیزی با فریادهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر صهیونیسم» به صدا در آمد.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار