آیین نواختن زنگ ۱۳ آبان و روز دانش‌آموز در فارس

شیراز (پانا) - به گفته مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز مدارس سراسر ایران به یک پایگاه مقاومت با پرچم استقامت و مقابله با استکبار و دفاع از ارزش‌ها تبدیل شده است.

کد مطلب: ۱۳۲۰۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد
آیین نواختن زنگ ۱۳ آبان و روز دانش‌آموز در فارس

محمدخلیل عسکری امروز در مراسم آیین نواختن زنگ ۱۳ آبان روز دانش‌آموز و روز استکبارستیزی در مدارس فارس که در مدرسه شاهد سید احمد خمینی (ره) ناحیه ۳ شیراز برگزار شد، ضمن عرض تسلیت شهدای دانش‌آموز حادثه تروریستی حرم مطهر احمدابن موسی (ع)، گفت: خدارا شاکریم که در سال‌های آغازین چهلواره دوم انقلاب باز مسیر این انقلاب با شهادت مظلومانه دانش‌آموز شکل گرفت که این نوید آینده‌ای روشن و ارزشمند است.

وی ادامه داد: اگر در سال ۵۹ محمدحسین فهمیده‌ها شهید شدند و ۲۶۸۵ شهید دانش‌آموز تقدیم انقلاب و میهن کردیم امروز نیز با شهادت این سه دانش‌آموز نیز کشتیم که پای انقلاب هستیم و در مسیر پیشرفت انقلاب و ایران تا پای جان هستیم.

عسکری افزود: امروز نه تنها این مدرسه و مدارس شهر شیراز و نه تنها مدارس سراسر استان فارس، بلکه تمام دانش‌آموزان سراسر کشور داغدار شهادت این عزیزان هستند و به سوگ نشسته‌اند و تمام مدارس ایران به یک پایگاه مقاومت با پرچم مقاومت و مقابله با استکبار تبدیل شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس از برگزاری مراسم بزرگداشت این شهدا با همکاری بسیج دانش‌آموزی در حرم شاهچراغ(ع) خبر داد و افزود: همه با حضور در این مراسم به دشمنان می‌گوییم که ما پای انقلاب و ارزش‌های آن هستیم.

وی از مدیران تمام مدارس و دانش‌اموزان استان خواست تا هرکدام یک نکوداشت و یک بزرگداشت در مدارس تا چهلم این عزیزان برگزار کنند و نسبت به تبیین ابعاد این مسئله بکوشندو مدارس سراسر استان برنامه‌‌‌های خلاقانه و ابتکاری در حوزه استکبارستیزی داشته باشند.

وی از همه فرهنگیان و دانش‌آموزان و به ویژه اولیای دانش‌آموزان دعوت کرد تا در یوم الله ۱۳ آبان حضور یابند و با حضور خود ارادت خود را به ایران اسلامی اثبات کنیم.

وی خطاب به دانش‌آموزان گفت مدارس متعلق به شماست و از شما می‌خواهیم تا در تمام برنامه‌ها مشارکت کنید و مدیریت برنامه‌های دانش‌آموزی که متعلق به خودتان است را در دست بگیرید تا انشاالله در تشکیل مدارس در تراز انقلاب گام برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار