تحت عنوان راهیان پیشرفت انجام شد؛

اولین اردوی علمی راهیان پیشرفت دانش‌آموزان نایینی

نایین (پانا) - اولین اردوی علمی دانش‌آموزان فنی نایین تحت عنوان راهیان پیشرفت به مقصد هفدهمین نمایشگاه بین‌‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو انجام شد.

کد مطلب: ۱۳۲۰۱۳۱
لینک کوتاه کپی شد
اولین اردوی علمی راهیان پیشرفت دانش‌آموزان نایینی

مد مطهرخو در بدرقه دانش آموزان فنی که قصد اعزام به اردوی علمی به مقصد شهر تهران را داشتند، این گردش را گامی جدید در عرصه جهاد تبیین دانست و اظهار کرد: سفر یک روزه دانش آموزان فنی به مقصد تهران تحت عنوان راهیان پیشرفت و حضور در هفدهمین نمایشگاه بین‌‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌ های خودرو، اولین اردو و گردش علمی است که در شهرستان نایین انجام می شود.

امام جمعه شهرستان نایین ادامه داد: این گردش علمی یک روزه، با هدف شناخت، توانمندی و آموزش دانش‌آموزان فنی انجام می شود که قطعا با کاستی های جزئی رو به رو خواهد شد، اما دانش آموزان نخبه و عزیز باید سعی کنند بهترین بهره علمی را از این سفر ببرند.

وی افزود: دانش آموزان انتخاب شده دارای امتیازات و رتبه های بالای علمی از دو هنرستان فنی شهید قدوسی و علم‌و صنعت این شهرستان، هرکدام ۱۵ نفر بوده که بوسیله یک دستگاه اتوبوس به تهران اعزام شدند.

پیگیری شهرستانی اعزام این دانش آموزان توسط حجت‌الاسلام مطهرخو، امام جمعه و محمد خلیلیان، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان نایین صورت

دانش آموز خبرنگار: محمد مهدی اشرف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار