ثبت بیش از ۱۰ میلیون تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای اردبیل اعلام کرد در ۷ ماهه گذشته ۱۰ میلیون و ۴۱۹ هزار و ۲۲۹ تردد در مبادی ورودی و خروجی این استان به ثبت رسیده است.

کد مطلب: ۱۳۱۹۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد
ثبت بیش از ۱۰ میلیون تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل

کلیم اله وثوقی، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای اردبیل با بیان اینکه ۸ درصد از کل تردد مربوط به وسیله نقلیه سنگین است افزود: نسبت به مدت مشابه سال قبل که حدود ۷ میلیون و ۲۸۸ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان به ثبت رسیده بود امسال افزایش ۴۳ درصدی را شاهد هستیم.

وی در جریان بازدید از سامانه‌های هوشمند محور مغان با اشاره به اینکه در مدت یاد شده ۵ میلیون و ۲۹۱ هزار و ۶۶۹ تردد در مبادی ورودی استان به ثبت رسیده تصریح کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که حدود ۳ میلیون و ۷۰۱ هزار و ۹۳۹ تردد بود ۴۰ درصد افزایش تردد را در مبادی ورودی استان نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای اردبیل افزایش ۴۳ درصدی تردد را در مبادی خروجی این استان یادآور شد و اظهار کرد: در ۷ ماهه گذشته ۵ میلیون و ۱۲۷ هزار و ۵۶۰ تردد در مبادی خروجی استان اردبیل ثبت شده که این رقم در ۷ ماهه سال قبل ۳ میلیون و ۵۸۶ هزار و ۳۴۱ تردد بود.

وثوقی محور‌های اردبیل - آستارا و بالعکس، اردبیل-نیر و بالعکس و اردبیل-مغان بالعکس را جزوه محور‌های پرتردد استان در ۷ ماهه گذشته برشمرد و گفت: در مدت یاد شده ۸ میلیون و ۲۵۵ هزار و ۶۱۹ تردد در محور اردبیل-آستارا، ۸ میلیون و ۲۸ هزار و ۸۴۱ تردد در محور اردبیل-نیر و ۵ میلیون و ۶۰۶ هزار و ۴۳۴ تردد نیز در محور اردبیل مغان ثبت شده است.

وی از فعالیت ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط، ۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۴۱ دوربین نظارت تصویری در محور‌های استان خبرداد و از مردم خواست قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس بگیرند.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان افزود: انتظار داریم رانندگان با رعایت سرعت و سبقت مطمئنه جهت حفظ جان خود وسایر مترددین به علائم راهوردر جاده‌ها توجه داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار