پیام مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان به‌مناسبت روز نوجوان

شهید‌فهمیده درس آزادگی و فداکاری را به مجاهدان حقیقت‌طلبی داد

زاهدان (پانا) - حسنعلی میرعبدی با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دانش‌آموز بسیجی شهید «محمدحسین فهمیده» فرا رسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی و روز نوجوان را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۳۱۹۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد
شهید‌فهمیده درس آزادگی و فداکاری را به مجاهدان حقیقت‌طلبی داد

در متن پیام حسنعلی میرعبدی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«هشتم آبان ماه سالروز پرواز روح بزرگ آن نوجوان کوچکی است که با سن اندکش به اندازه قرن‌ها تجربه و تکرار حماسه ها، درس آزادگی و فداکاری را به آزادمردان و مجاهدان حقیقت طلبی آموخت.
امسال حماسه آفرینی این شهید بزرگوار با شهادت سه دانش آموز شیرازی در حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ همراه شد باری دیگر موجی ماندگار از وحدت، همدلی و ولایت مداری را بوجود آورد تا سایر دانش آموزان با تکیه بر ایمان و اعتقاد در راستای اعتلای روحی، فکری و عملی خویش تلاش کنند و در مسیر ساختن تمدن نوین اسلامی، همچنان قهرمانانه و استوار گام بردارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دانش‌آموز بسیجی شهید «محمدحسین فهمیده» فرا رسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی را به این قشر آینده‌ساز تبریک عرض می نمایم و امیدوارم این شجره طیبه که از بهترین فرزندان کشور تشکیل شده است، در آینده نیز تحت پیروی از منویات مقام معظم رهبری، نقشی اساسی در تداوم حیات پربرکت انقلاب اسلامی، داشته باشند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار