سلاجقه در گفت‌و‌گو با پانا مطرح کرد؛

تاکید بر استفاده از انرژی‌های نو و استقرار نظام ‌مدیریت منابع آب در برنامه هفتم‌ توسعه‌

افتتاح چهار خانه محیط زیست در کشور؛ استقبال بی‌نظیری از خانه‌های محیط زیست صورت گرفته است

تهران (پانا) - رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از افتتاح چهار خانه محیط زیست در کشور خبر داد و ‌گفت در برنامه هفتم توسعه ‌نیز استفاده از انرژی‌های نو مورد تاکید قرار گرفته است.

کد مطلب: ۱۳۱۸۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد
تاکید بر استفاده از انرژی‌های نو و استقرار نظام ‌مدیریت منابع آب در برنامه هفتم‌ توسعه‌

علی سلاجقه در گفت‌و‌گو با پانا ‌ضمن اشاره به ابلاغ کلیات برنامه هفتم توسعه، اظهار کرد: «در برنامه هفتم توسعه در موضوع محیط زیست آن‌چه که در مجمع تشخیص مصلحت نظام مصوب شد و ما از آن دفاع کردیم،‌ سه بحث اساسی مورد تاکید قرار گرفت‌؛ اما در جریان کلیات نهایی منتشر شده و موضوعاتی که حذف شده است، قرار ندارم.»

وی افزود: «خوشبختانه مباحثی مربوط به بخش‌های مختلف دستگاه‌های مربوط به محیط زیست است و استفاده از انرژی‌های نو‌؛ همچنین درباره مصرف آب نیز بر استقرار نظام مدیریت یکپارچه منابع آب کشور تاکید شده است. تکالیف مربوط به وزارت جهاد کشاورزی هم موجب ارتقای محیط زیست می‌شود که انشالله مورد استفاده قرار خواهد گرفت.»

وی درباره افتتاح خانه‌های محیط زیست نیز گفت: «ما هفته گذشته چهارمین خانه محیط زیست در کشور را افتتاح کردیم؛ اولین خانه محیط زیست در اردبیل و آخرین آن در البرز بود که افتتاح شد و این روند ادامه دارد، چون ارتباط مستقیمی بین مردم و محیط زیست وجود دارد. خوشبختانه پاسخ مثبتی از مردم گرفتیم و استقبال بی‌نظیری از این خانه‌های محیط زیست صورت گرفت.»

خبرنگار: آناهیتا یاوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار