فرمانده واحد بسیح دبیرستان طالقانی رودهن:

انقلاب چهل ساله ایران اسلامی، برترین انقلاب‌ عصر تازه است

رودهن (پانا) - فرمانده واحد بسیج دبیرستان آیت‌الله طالقانی رودهن، در خطبه نماز جمعه، ضمن گرامیداشت هفته مقدس بسیج دانش‌آموزی، انقلاب چهل ساله اسلامی را برترین انقلاب‌های عصر تازه معرفی کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۸۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد
انقلاب چهل ساله ایران اسلامی، برترین انقلاب‌ عصر تازه است

دانش‌آموز سیده مطهره حسینی، فرمانده واحد بسیج دبیرستان آیت‌الله طالقانی رودهن در نماز جمعه امروز خاطرنشان کرد: اکنون، ما دانش‌آموزان بسیجی، عرض تسلیت خویش را در خصوص شهادت جمعی از هموطنان مظلوم و متعبد، خصوصاً شهدای گرانقدر دانش‌آموز در حمله تروریستی به حرم حضرت احمد‌بن موسی(ع) در شیراز را محضر ملت شریف ایران و همچنین مردم شهید پرور شیراز اعلام می‌داریم و از خداوند منان، علو درجات برای شهدای گرانقدرمان و صبری جزیل برای بازماندگان و خانواده‌های معزز شهدا مسئلت داریم.

فرمانده واحد بسیج دبیرستان آیت‌الله طالقانی اظهار کرد: بی‌شک همان گونه که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند قطعاً بانیان و عاملان این حرکت تروریستی مجازات خواهند شد و مژده می‌دهیم شما جوان دلاوران سرزمین را به بغض و حسد و ترس دشمن نسبت به خویش و مژده می‌دهیم شما نورهای امید رهبر انقلاب را که حضور و دلاوری‌تان در میدان جهاد، چنان لرزه‌ای بر جان عاملان و غاصبان و مزدوران این جنایت ناجوانمردانه افکنده که دست به دامان ترور دانش‌آموزان نوجوان و جوان کشور شده‌اند چرا که آنقدر حقیرند که از نوجوانان و جوانان نوپای انقلاب حراسیده و قالب تهی کردند و هنوز در عصر جاهلی خویش به سر می‌برند و نمی‌فهمند این ملت با دادن لاله گلگون‌های بی‌مثال در این راه، روز ب روز بیدارتر شده و لبیک گوی هل من ناصر حسین زمان است. از خون جوانان حرم لاله دمیده، بسیج میشنوند برای جبران کم آبی رودهای تمام سدهای دنیا، تا ذخیره کنند قطره‌های باران اشک را که می‌بارد از ابر چشمان شما در فراغ قهرمانانی که به یادگار ماندند در یادها.

حسینی اذعان کرد: هفته بسیج دانش‌آموزی که گویای بصیرت و رشادت دانش‌آموزان انقلابی وطن بوده، روز به روز پله‌های جهاد و همراهی، علمی و تحصیلاتی، موفقیت و راه‌گشایی را طی کرده‌اند و این ایام امروزه چشم اندازیست از حضور گسترده دانش‌آموزان میهن که نشان از وحدت و یکپارچگی آنها در این عرصه است. ما نوجوانان و جوانان امروز، الگو گرفته از افتخارات امام، فهمیده‌ها، محمدی‌ها، کشاورزها، انقلاب کنندگان دیروز و نسل سلیمانی امروز و رهروان فرمانده خویش، پیروان و اقتداکنندگان به رهبر حکیم و فرزانه انقلاب هستیم. انقلاب چهل ساله ما، برترین انقلاب‌های عصر تازه است. ما نوجوانان و جوانان نسل امروز، آگاه بر تلاش‌های پیوسته شما در این راه، برای به ثمر رساندن آن هستیم و می‌گوییم تا بدانید، ما بیدار شده و آگاه شده از قطره قطره خون شهیدان این راه هستیم و تا آخرین نفس دست از همراهی و اتحاد بر نخواهیم داشت.

وی بیان کرد: امروزه زنان و مادران و دختران سرزمینم در استان، شهر و بخش‌های مختلف، نیازمند وجود حوزه‌های رفاهی، اجتماعی، فرهنگی و کانون‌های پرورش فکری و سواد رسانه‌ای و موسسات آموزش هنری و از این نظیر موارد، برای تعلیم و تربیت آموزش و پرورش هستند؛ نیازمند وجود و حضور و گزینش مدیران دلسوز و تحول خواه و دبیران و استادانی تمدن‌ساز، از جمله خواسته‌های دانش‌آموزان باوقار و مقاوم ایران است. انشالله دهه پنجم انقلاب، باید دهه شکوفایی همه جانبه و عرصه تصمیمات بزرگ باشد. امروز به خود می‌بالم که هیچ کشوری در دنیا در حوزه نظامی قدرت ضربه زدن به کشور عزیزمان را ندارد؛ اما نیک می‌داریم در عرصه‌های مختلف به همت والاتر، برنامه‌ریزی جزئی‌تر و گزینش دقیق‌تر در نهادهای مهم و مربوطه بپردازیم.

فرمانده واحد بسیج دبیرستان آیت‌الله طالقانی در آخر گفت: نوجوانان و جوانان دهه هشتادی انقلاب اسلامی، با بصیرت تاریخی و شناخت دقیق و درک عمیق کشور، آماده‌تر از هر زمان دیگری همانند الگوهای پر افتخارشان از مطهری‌ها و بهشتی‌ها گرفته تا فهمیده‌ها و کشاورز‌ها، آماده ایفای نقش تاریخی خود در دفاع از این حرم بوده و تا تحقق تمدن نوین اسلامی و دست‌یابی به قله‌های دانش و الگو‌سازی؛ ایران عزیز در عرصه‌های جهانی از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد و تمامی دانش‌آموزان ایران اسلامی به خصوص بسیجیان، همواره تلاش بی‌امان برای تعالی همه جانبه کشور را تکلیف خویش میدانند.

دانش‌آموز خبرنگار: نازنین زهرا افراه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار