امام جمعه شهرستان پاکدشت:

ایران اسلامی، خورشیدی در دل ظلمت است

پاکدشت (پانا) - امام جمعه موقت پاکدشت در خطبه‌های نماز جمعه امروز، ایران اسلامی را برای تمام استکبار‌ستیزان مانند خورشیدی‌ دانست که در دل ظلمت می‌درخشد و این برای همگان آشکار است.

کد مطلب: ۱۳۱۸۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد
ایران اسلامی، خورشیدی در دل ظلمت است

حجت الاسلام عبدالمحمد سعدونی، امام جمعه موقت پاکدشت در خطبه های نماز جمعه امروز بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از برپایی و مقابله ملت ایران، این ملت غیور سیلی خورده است و دشمن دیروز و امروز ما نه تنها تغییر نکرده، که دشمنی‌اش بیشتر شده است و امروز در مقابل این امت با افتخار و مقتدر، تمام معاندین را بسیج کرده است.

وی در رابطه با حادثۀ غمبار شیراز نیز اظهار کرد: امروز ما عزادار هتک حرمت حرم های مقدس و به شهادت رساندن هموطنان مظلوم و بی گناه هستیم و تسلیت خود را به مقام معظم رهبری و به خانواده ی این شهدا عرضه میداریم.

وی همچنین افزود: این قائله و این عمل از جانب جامعه جمهوری اسلامی محکوم است و این افراد می بایست در انتظار اشد مجازات از سوی حکومت باشند.

سعدونی در پایان تصریح کرد: ولی امر مسلمین همیشه این موضوع را خاطر نشان کردند که قوای سه گانه از این جندال ها بازنمانند، دشمن همیشه دشمنی می‌کند و این وظیفه ما است تا هوشمندانه عمل کنیم.

دانش آموز خبرنگار: زهرا سادات حاتمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار