نماینده بوشهر در مجلس شورای اسلامی:

معلمان، مبلغان نظام هستند

بوشهر (پانا) - نماینده شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت معلمان به عنوان مبلغان و سفیران نظام می‌توانند با مدیریت جهادی، تاثیر زیادی بر روشنگری دانش‌آموزان و خانواده‌ها داشته باشند.

کد مطلب: ۱۳۱۸۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد
معلمان، مبلغان نظام هستند

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، عبدالکریم جمیری در نشست با شورای معاونان و مشاوران اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه مسئولیت تعلیم و تربیت در نظام دینی، بسیار سنگین و مهم است، اظهار کرد: باید با دوری از نگاه مادی به این مسئولیت خطیر، به نحوی به وظایف خود عمل کنیم که بتوانیم پاسخگوی اولیای الهی و شهدا باشیم.

وی افزود: اگر به واسطه کوتاهی ما مسئولین در انجام وظایف، بهانه‌ای برای دشمن فراهم شود، باید در مقابل خانواده‌های شهدا و ایثارگران پاسخگو باشیم.

جمیری با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در برخی از شهرها عنوان کرد: این اتفاقات برای اولین بار اتفاق نیفتاده است و این مبارزه تا زمانی که مبارزه جمهوری اسلامی با دنیای استکبار وجود دارد، ادامه خواهد داشت.

نماینده شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دشمن به دنبال این است با حربه‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی کشور را دچار هرج و مرج کند که ما ایمان داریم با هوشیاری ملت، در این نقشه‌ها نیز دشمن ناکام و ناامید می‌شود.

وی تاکید کرد: دشمن در حال تلاش است تا بر روی بستر برخی از ضعف‌ها سوار شود که ما به عنوان مسئولان باید فکری اساسی در خصوص جریان رسانه‌ای و تبلیغاتی انجام دهیم.

جمیری گفت: به عنوان یک معلم، همواره دغدغه آموزش و پرورش دارم و پیگیر امور فرهنگیان و مدارس بوده‌ام.

وی یادآور شد: نظام دینی، عرصه ظهور، حضور و بروز انسان‌های شایسته و سالم است و بهترین نیروها در آموزش و پرورش مشغول فعالیت هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در ناآرامی‌های اخیر از 15 هزار فرهنگی استان، کمتر از 20 معلم دچار حواشی شده‌اند که نشان دهنده بصیرت معلمان هم استانی است.

علی موحدی با اشاره به رتبه چهارم کشوری توسط آموزش و پرورش استان در حوزه مستندسازی اموال و املاک، خاطرنشان کرد: فقط در یک مورد موفق به اخذ مالکیت 60 هکتار از املاک آموزش و پرورش استان از بنیاد مستضعفان پس از 43 از انقلاب شدیم.

وی ادامه داد: برای اولین بار در عمر انقلاب اسلامی، 36 زمین چمن مصنوعی، 8 سالن سرپوشیده ورزشی و 50 کلاس درس تربیت بدنی در قالب طرح شهید سلیمانی در مدارس استان احداث می‌شود.

موحدی اظهار کرد: با واگذاری 2 مرکز رفاهی و یک درمانگاه فرهنگیان به بخش خصوصی از طریق مزایده عمومی، این 3 مرکز زیان‌ده به محل درآمد آموزش و پرورش تبدیل شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار