مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

مدیران مدارس در تحقق جهاد تبیین بیش از پیش تلاش کنند

تبریز( پانا ) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، با اشاره به اهمیت جهاد تبیین، بر نقش مدیران مدارس در این امر تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۷۸۵۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیران مدارس در تحقق جهاد تبیین بیش از پیش تلاش کنند

علیرضا صیادی در جلسه هماهنگی برنامه های یوم الله 13 آبان گفت: انقلاب اسلامی همچنان در حال ایفای نقش خود هست و دشمنان را روز به روز رسواتر می کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: امروزه دشمنان نوجوانان و جوانان را هدف قرار داده اند و با بهره برداری از ظرفیت های رسانه ای در تلاش هستند اهداف خود را به سرانجام برسانند.

وی افزود : در جنگ رسانه ای نباید کوتاه آمد و باید توانمند تر از این بود و نباید اجازه انحراف افکار جگرگوشه هایمان را دهیم و اجازه دهیم دشمن از عدم آگاهی نوجوانان سو استفاده کند.

این مقام مسئول با تاکید بر اقدامات تشکل های دانش آموزی به شکل مردمی و انقلابی، به لزوم تشکیل جلسات بصیرت افزایی برای مدیران علی الخصوص مدیران دوره دوم متوسطه و حضور اولیا در برنامه های دانش آموزی تاکید کرد.

صیادی با بیان اینکه حفظ امنیت و سلامت دانش آموزان و آرامش خاطر دانش آموزان در اولیت آموزش و پرورش استان می باشد، ادامه داد: مدیر و معلمی که بتواند در جبهه تعلیم و تربیت دانش آموزان را با مسجد و معارف آشنا کند و در دامان امن انقلاب حفظ نماید مسئولیت خطیر خود را به نحو احسن ایفا کرده است.

صیادی در پایان ضمن اشاره به جایگاه رفیع مدیران مدارس در تربیت و آموزش آینده سازان کشور خواستار تلاش بیشتر در ارتباط با تحقق جهاد تبیین شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار