مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

جایگاه مدیران مدارس و معلمان در تحقق جهاد تبیین بسیار اساسی و مهم است

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی ضمن اشاره بر اینکه امروزه تحقق جهاد تبیین برای جلوگیری از اهداف شوم دشمن بیش از هر زمانی مهم می باشد، جایگاه مدیران مدارس و معلمان را در این زمینه بسیار اساسی و‌ مهم دانست.

کد مطلب: ۱۳۱۷۸۱۲
لینک کوتاه کپی شد
جایگاه مدیران مدارس و معلمان در تحقق جهاد تبیین بسیار اساسی و مهم است

علیرضا صیادی در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی سپاه عاشورا گفت: تربیت نوجوانان در حال حاضر سنگین ترین وظیفه ای می باشد که بر دوش نهاد های فرهنگی مخصوصا دستگاه تعلیم و تربیت می باشد و نیاز است دانش آموزان را بیش از هر زمانی از نقشه های دشمن آگاه کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: دشمن سنین نوجوانی و جوانی را هدف قرار داده بنابراین ما نیز روش های جدیدی را در پیش گرفته ایم.

صیادی افزود: اجرای کامل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و تحقق جهاد تبیین قطعا مانع ایجاد کوچک ترین مسئله ای در سطح کشور خواهد شد و در تحقق این امر مدیران مدارس و معلمان جایگاه بسیار اساسی و مهمی دارند.

وی تاکید کرد: مدیرت مدرسه یک مسئولیت انقلابی بوده و جایگاه این عزیزان بسیار رفیع می باشد و باید با نگاه و توجه ویژه ای در مسئولیت خود گام بردارند تا حتی در کوچک ترین اندازه هم شاهد رنگ باختن معارف و اعتقادات نباشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار