مدیر اشتغال‌زایی قرارگاه مرکزی سپاه:

۱۶ هزار شغل در کشور ایجاد شد

محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال پایدار

سمنان (پانا) - مدیر اشتغال‌زایی قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه از ایجاد اشتغال برای ۱۶ هزار نفر به همت سپاه با حمایت از کسب و کارها در کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۱۷۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
۱۶ هزار شغل در کشور ایجاد شد

علی میرحاجی، در حاشیه بازدید از عرصه‌های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان سمنان در دهکده پیامبر اعظم(ص) سمنان و در جمع خبرنگاران، درباره رسالت‌های قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تاکید کرد: حمایت از کسب و کارها یکی از اقدامات قرارگاه محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف این قرارگاه در محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال پایدار خلاصه می‌شود، افزود: در سال جاری اشتغال برای ۱۶ هزار نفر به همت سپاه با حمایت از کسب و کارها در کشور محقق شده است.

مدیر اشتغال‌زایی قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: فعالیت‌های این قرارگاه در حوزه محرومیت زدایی در بخش‌های عمرانی، زیرساخت و اشتغال و توانمند سازی در حال انجام است.

میرحاجی با بیان اینکه این حمایت‌ها در دوران پسا کرونا به صورت جدیدی و با نجات کسب و کارهای آسیب دیده در حال انجام بوده و با جدیت پیگیری خواهد شد، افزود: شناسایی حلقه‌های مفقوده و در کسب و کارها در حال انجام بوده و با برنامه‌ریزی دقیق مشکلات زنجیره ارزش، تأمین نهاده و فروش محصول تکمیل و حل خواهند شد.

وی با بیان اینکه نوع حمایت این قرارگاه از کسب و کارها به صورت مشارکتی بوده و در همه زمینه‌ها به همت سپاه‌های استانی و با همکاری سایر دستگاه‌ها و کارخانه‌ها این اشتغال‌ها ایجاد شده است، ابراز کرد: استقبال خوبی از این طرح‌ها صورت گرفته است.

مدیر اشتغال‌زایی قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه با بیان اینکه آموزش در این قرارگاه با رویکرد توانمند سازی در حال انجام است، تصریح کرد: هدف ما آموزش افراد برای رفع مشکلات در کسب و کارها با دو رویکرد آموزش محوری و راهبری محصولات و فروش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار