کسب مقام اول کشوری توسط گروه آموزشی مشاوران مدارس استان بوشهر

بوشهر(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر از کسب رتبه اول کشوری توسط گروه آموزشی مشاوران مدارس این استان برای دومین سال متوالی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۱۷۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد
کسب مقام اول کشوری توسط گروه آموزشی مشاوران مدارس استان بوشهر

محمود حقدوست اظهار کرد: با ارزیابی و رصد فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده استان‌ها در سال تحصیلی 1401-1400توسط وزارت آموزش و پرورش، گروه آموزشی مشاوران مدارس استان بوشهر برای دومین سال متوالی در رتبه نخست کشوری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه 20 شاخص توسط وزارت آموزش و پرورش برای بررسی عملکرد استان‌ها در نظر گرفته شده بود، افزود: برگزاری برنامه‌های ویژه هفته بهداشت روان و هفته معرفی مشاغل، اجرای طرح ملی نماد و هدایت تحصیلی، برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی مشاوران، بازدید مستمر و ارزیابی از فعالیت‌های مشاوران، توانمندسازی رابطین هسته‌ها و مراکز مشاوره، مهمترین شاخص‌های ارزیابی و انتخاب گروه‌های برتر آموزشی مشاوران بوده است.

حقدوست خاطرنشان کرد: غلامحسین نادری، محمداسماعیل سلطانی، احمد عرب‌زاده و معصومه شغابی اعضا گروه آموزشی مشاوران مدارس استان بوشهر هستند که در اجلاس کشوری مشاوران در مشهد مقدس تجلیل شدند.

وی در پایان تاکید کرد: با وجود کمبود مشاور در مدارس استان، اما مشاوران موجود با همت جهادی تلاش می‌کنند تا خدمات مطلوبی به دانش‌آموزان و خانواده‌ها ارائه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار