برگزاری جلسه هم‌اندیشی در مسجد و هیات جوانان امام سجاد نیشابور

نیشابور (پانا) - جلسه هم‌اندیشی واقعه کربلا و یادآوری اتفاقات محرم توسط مقر کتاب، واقع در مسجد امام سجاد نیشابور با حضور جمعی پرشور از جوانان انقلابی این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۱۷۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هم‌اندیشی در مسجد و هیات جوانان امام سجاد نیشابور

جلسه هم‌اندیشی واقعه کربلا و یادآوری اتفاقات محرم توسط مقر کتاب، واقع در مسجد امام سجاد نیشابور با حضور جمعی پرشور از جوانان انقلابی این شهرستان برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در این جلسه هم اندیشی، یاد و خاطره شهید سلیمانی را گرامی داشته و با آرمان های این شهید والامقام پیمانی دوباره بستند.

در قسمتی از محل برگزاری جلسه، نامه هایی که توسط دانش آموزان خطاب به شهید سلیمانی نوشته شده بود، توجه همه را جلب کرد. بر روی یکی از نوشته‌ها متن جالبی از سخنان مقام معظم رهبری، در خصوص شهید سلیمانی نوشته شده بود:

رهبر انقلاب: ما شهید زیاد داریم امّا شهیدی که به دست خبیث‌ترین انسان های عالم یعنی خود آمریکایی‌ها به شهادت برسد چنین شهیدی غیر از حاج قاسم، به یادمان نمی‌آید.

بعد از این نشست هم اندیشی و پذیرایی توسط نوجوانان بسیجی انجام و به همت مسولان مقر کتاب، کتاب هایی در بین دانش آموزان توزیع شد و دانش آموزانی که در مقر کتاب ثبت نام نکرده بودند جهت ثبت نام اقدام کرده و کتاب های مورد علاقه خود را دریافت کردند.

دانش آموز خبرنگار: هستی مرادیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار