مدیر آموزش و پرورش ملارد:

ارتقا سطح خدمات رفاهی، عاملی برای پیشرفت عملکرد آموزش و پرورش است

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد در انتخابات هیئت مدیره صندوق وام ضروری آموزش و پرورش گفت ارتقاءسطح خدمات رفاهی، عاملی برای پیشرفت عملکرد آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۳۱۷۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد
ارتقا سطح خدمات رفاهی، عاملی برای پیشرفت عملکرد آموزش و پرورش است

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش ملارد، در انتخابات هیئت مدیره صندوق وام ضروری ضمن قدردانی از تلاش‌های واحد تعاون و رفاه در برگزاری این انتخابات و هیئت مدیره سابق، بیان کرد: صندوق وام ضروری منطقه ما جزو مناطقی است که سایر مناطق و حتی استان‌ها، نحوه عملکرد آن را مورد الگوی خود قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: افراد متعهد و متخصصی در انتخابات هیئت مدیره، کاندید شده‌اند اما لازم است همکاران شرکت‌کننده در انتخابات به افراد دلسوز، فسادستیز و خلاق رأی بدهند.

مدیر آموزش و پرورش ملارد افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی دقیق هیئت مدیره صندوق وام ضروری، شرایط فراهم شود تا همکاران فرهنگی این منطقه از تسهیلات و امور رفاهی با کیفیت بالاتری برخوردار شوند.

تیموری‌راد تصریح کرد: ارتقاء سطح خدمات رفاهی به همکاران فرهنگی، عامل توسعه مجموعه کارکرد همکاران است، لازم است در راستای اجرای بهینه و متنوع خدمات رفاهی و تسهیلات به همکاران، تمهیدات لازم فراهم شود و مشارکت حداکثری فرهنگیان در انتخابات و عضویت در صندوق وام ضروری را شاهد باشیم، چرا که هر چه تعداد اعضا بیشتر باشد تصمیمات اخذ شده در جهت رشد و توسعه خدمات صندوق وام ضروری دقیق‌تر و معتبرتر خواهد بود.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار