برگزاری مسابقات ششمین دوسالانه جایزه داستان سیمرغ در شهرستان نیشابور

نیشابور (پانا) - مسابقات داستانی و ادبی ششمین دوسالانه جایزه داستان سیمرغ استان خراسان‌رضوی در نیشابور برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۱۶۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات ششمین دوسالانه جایزه داستان سیمرغ در شهرستان نیشابور

جایزه داستان سیمرغ، جایزه مستقل و خصوصی ادبیات داستانی در شرق ایران است که از سال ۱۳۹۴ تاکنون با خلاقیت انجمن داستان سیمرغ نیشابور برگزار می شود.

بر اساس گزارش دبیرخانه ادبی نیشابور، علاقه مندان و نویسندگان داخل و خارج کشور می توانند داستان خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

موسس انجمن و جایزه داستان سیمرغ نیشابور در گفت و گو با پانا عنوان کرد: ششمین دوره جایزه داستان سیمرغ در بخش های ملی و منطقه‌ای، ویژه نویسندگان ساکن و متولد شهرستان نیشابور در داخل و خارج از کشور با حضور شش داور تخصصی مطرح کشوری برگزار خواهد شد.

مصطفی بیان، موسس انجمن و جایزه داستان سیمرغ نیشابور بر این باور است که نیشابور در طول تاریخ کهن ایران یکی از مهمترین و بهترین شهرهای علمی فرهنگی و پذیرای دانشمندان و استادان زیادی بوده است و در بین شهرهای ثروتمند و پرجمعیت ایران قرار دارد؛ بنابراین حائز اهمیت است که با این پیشینه، انجمن ادبی و جایزه مستقل ادبی در چنین شهری برگزار شود.

وی ادامه داد: در این دوره در هرکدام از بخش های ملی و منطقه ای یک برگزیده خواهیم داشت و همچنین سه نویسنده شایسته تقدیر معرفی خواهیم کرد و داستان های برگزیده در مجموعه ای مستقل به چاپ خواهند رسید.

دانش آموز خبرنگار: هستی مرادیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار