همزمان با هفته تربیت بدنی

بهره برداری از ۲۰ زمین چمن مصنوعی در کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج (پانا) - همزمان با سراسر کشور و به مناسبت هفته تربیت بدنی از ۲۰چمن مصنوعی مدارس کهگیلویه وبویراحمد به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیران آموزش و پرورش و ورزش و جوانان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۳۱۶۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد
بهره برداری از ۲۰ زمین چمن مصنوعی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل آموزش وپرورش این استان در آیین افتتاح چمن مصنوعی دبیرستان شهید ملک حسینی شهرستان بویراحمد به نمایندگی از پروژه های ورزشی طرح شهید سلیمانی گفت: ۴۳ پروژه چمن مصنوعی در فاز اول طرح به استان اختصاص یافت که امروز همزمان با هفته تربیت بدنی ۲۰ پروژه‌ آن افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

حسنعلی عزت‌خواه اعتبار این پروژه ها را قریب به ۱۵ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: بهره برداری از این پروژه ها نقش موثری در تقویت زیرساخت های ورزشی این استان دارد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در این ارتباط گفت: با افتتاح پروژه های طرح شهید سلیمانی سرانه فضای ورزشی استان از ۳۳ هزارمترمربع به ۶۵ هزار مترمربع می رسد.

فرشید کرمی، افزایش سرانه ورزشی مدارس استان را انقلابی در دولت سیزدهم در زمینه فضاهای ورزشی عنوان کرد.

کرمی از در دست اجرا بودن ٨ سالن ورزشی، ۲ زمین ساحلی و ٧ کلاس درس تربیت بدنی در استان خبر داد و گفت: پیش بینی می شود با تأمین اعتبار این پروژه ها به زودی به بهره برداری برسند.

وی از توجه وزارت آموزش و پرورش به ورزش خانواده ها نیز خبر داد و گفت: مادران و دختران روزهای پنجشنبه و پدران و پسران روزهای جمعه می توانند از فضاهای ورزشی مدارس به صورت رایگان استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار