رئیس اداره انجمن اولیاءو مربیان اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌ شمالی:

اولیا به عنوان معلم‌یار در کنار آموزش و پرورش هستند

شیروان (پانا) - رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌ شمالی با تبریک هفته پیوند اولیا‌ و مربیان اظهار کرد اولیا در امر تعلیم و تربیت دانش‌آموزان به‌عنوان شرکای واقعی آموزش و پرورش محسوب می‌شوند و به‌عنوان معلم‌یار در کنار آموزش و پرورش هستند.

کد مطلب: ۱۳۱۶۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد
اولیا به عنوان معلم‌یار در کنار آموزش و پرورش هستند

عبدالله درخشانی با اشاره به تأثیر رسانه ها در نوع تربیت دانش آموزان گفت: همه ما باید تأثیر رسانه ها را جدی گرفته و مراقب آسیب های آن باشیم، چرا که برخی از آنان، بنیان خانواده ها را نشانه گرفته اند و برای جلوگیری از آسیب‌های فضای مجازی، باید از وجود متخصصین و مشاورین سواد رسانه ای استفاده کنیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شیروان نیز با بیان تقدیر و تشکر از نقش آفرینی همه والدین و مربیان در مدارس گفت: خیلی از مطالب را والدین می‌توانند به فرزندان خود در خانواده انتقال بدهند که در هیچ مدرسه ای قابل فراگیری نیست.

وی از تحصیل 33 هزار دانش آموز در 447 آموزشگاه در سطح شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه روند افزایش جمعیت دانش آموزی در مدارس ما مناسب است، اما برخی از مدارس ما تخریبی یا کانکسی هستند و همچنین در برخی از کلاس ها با تعداد زیاد جمعیت دانش آموزی مواجه هستیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شیروان، کسب افتخار و موفقیت همه دانش آموزان المپیادی و به ویژه یاسین التماسی در رقابت های کشوری و بین المللی را حاصل زحمات والدین، مدیران و معلمان دانست.

کارشناس مسئول انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش شهرستان شیروان نیز با بیان اینکه شعار هفته پیوند در سال جاری "همبستگی ملی، انجمن اولیاء و مربیان پویا"، مشارکت هدفمند اولیاء است گفت: به منظور استفاده از ظرفیت اولیاء و مربیان در مدارس، از بیست و چهارم تا سی ام مهرماه در تقویم رسمی کشور به نام هفته پیوند اولیاء و مربیان نامگذاری شده است.

گلدسته فریدونی، پیوند اولیاء و مربیان، مدرسه پویا، والدین و سواد رسانه ای، خانواده، آموزش، مشاوره و سلامت، تحکیم بنیان خانواده، جوانی جمعیت، خانواده و هویت ایرانی، اقتصاد خانواده، حمایت از کالای ایرانی، خانواده، مسئولیت تربیتی و حفظ محیط زیست را از دیگر عناوین روزهای هفته پیوند انجمن اولیاء و مربیان بیان کرد و آموزشگاه های منتخب شهرستانی در عملکرد فعالیت های انجمن های اولیاء و مربیان را اعلام کرد.

قرائت قرآن توسط محمود دوستار مقدم، عضو انجمن اولیاء و مربیان استان و شورای آموزش و پرورش شهرستان شیروان، اجرای برنامه حاملان قرآن و گروه سرود توسط دانش آموزان عضو سازمان دانش آموزی آموزشگاه شاهد۲، قرائت دکلمه توسط دانش آموز کوثر ترمیشی از دبیرستان دخترانه آروند ۲ و تجلیل از مدرسان آموزش خانواده، اعضای انجمن اولیاء و مربیان مرکزی اداره آموزش و پرورش شهرستان شیروان و رتبه های برتر انجمن های اولیاء و مربیان در سطح وزارت، استان و شهرستان از دیگر برنامه های این آیین بود.

خبرنگار: حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار